Heb ik dat....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike

Heb ik dat....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-02 21:14

Ik ging gister met mn broer naar t winkelcentrum om nog wat te halen voor zn verjaardag. We hadden nogal lol onderweg, dus we waren behoorlijk aan t lachen. Komen we op n gegeven moment een man op een fiets tegen, een wat oudere man, zeker over de 30. Kijkt ie me aan, geeft ie me zo'n hele vieze knipoog!!!!!! echt zo heel sneaky! Mn broer helemaal dubbel en ik schaamde me dood...
ik vraag me toch af wat ik verkeerd doe als ik van zo'n persoon een knipoog krijg... Iemand ooit last van gehad?? Hij was toch zeker 15 jaar ouder dan ik, misschien wel 20. brrrr

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 21:15

Was die man niet scheel en knipoogde hij dan niet naar je broer???

Ook nog een optie natuurlijk! Haha!

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 21:16

gadver, hoe zag ie eruit? Haha!

voor het geval k hem tegen kom Haha!

bah, is niet echt tof van zo'n oude vieze vent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 21:24

Hahaha... vat het maar op als een compliment Haha! Wel een heel kansloos type als hij een beetje naar jonge meisjes moet gaan knipogen... Beetje een vervroegde mid-life crisis waarschijnlijk }>

De stugste versierder die ik op m'n dak gehad heb was Mustafa, een Duitser met Turkse stamboom (hence the name) die mij aansprak in het vliegtuig vanuit Frankfurt. Zakentype in pak, en enorm volhoudend. Ik was toch redelijk duidelijk, maar hij is me op Schiphol uiteindelijk gaan zoeken om me naar mijn telefoonnummer te vragen. Dat vond ik ergens ook wel weer charmant, dus uit beleefdheid heb ik hem zijn nummer in mijn agenda laten krabbelen en hem gezegd dat ik hem zou bellen als ik nog eens in Duitsland was.

Nooit meer gebeld natuurlijk... }>
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-05-02 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt

lennekuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 21:24

Nu je erover begint: in maart dit jaar fietste ik van school naar huis. Ik had gym gehad en was laat uit, een uur of 4. Ik fietste voor onze school toen er zo'n vent (die uit de andere richting kwam) mij aanstaarde en toen doodgewoon zei dat hij sex met me wilde hebben! Ik schrok me dood! Het was echt zo'n ouwe vieze vent, en volgens mij was hij niet helemaal
100 %. Maarja... ik fietste maar weer heel snel door met een rooie kop. Ik heb geen aangifte gedaan ofzo, vind ik een beetje onzin en het is gelukkig ook niet meer gebeurd! Ik ben 14 en die vent was 50 ofzo! Het was echt heel eng en niet echt fijn Scheve mond

Van de zomer logeerde ik bij mn nichtje en liepen we over een plein. Kwam er een vent aan (30 ofzo) loop expres tegen m'n nichtje aan en maakt zo'n kus-geluid. M'n nichtje en ik heel hard lachen...

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-02 21:31

Mike schreef:
Was die man niet scheel en knipoogde hij dan niet naar je broer???

Ook nog een optie natuurlijk! Haha!

was t maar waar.... maar mn broer wist 100% zeker dat die knipoog voor mij bedoeld was Frusty

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 21:37

Hahaha Maaike heeft een oude kerel achter zich aan Haha! *LOL*
Zeker te verbaasd om wat terug te zeggen?
Wat ik heb de laatste tijd: mannen die mijn voicemail inspreken met 'je mag wel op mij komen rijden' 'ik ben een jonge hengst' en een sms-je met 'wil je met me paardrijden' Frusty
Wat een advertentie voor een bijrijdpaard al niet kan uitlokken! Verward
Ben blij dat ik alleen mijn mobiele nummer vermeld heb!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 22:03

nou, hier in amsterdam komt dat nogal vaak voor..
ook al ben je in je paardrijkleren en stink je ontiegelijk...maakt ze allemaal niets uit..
ik wordt ook wel eens lastig gevallen als ik mijn pony beweging geef trouwens.
ik had laatst een keer dat een man bijna tegen een paaltje aanknalde omdat hij achterom zat te kijken, naar mij dus..
ik had echt zo graag gewilt dat hij er tegenaan geknalt was..maar helaas, hij draaide zich net op tijd om en fietste er langs..echt jammer.

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 22:25

Ik had het gister nog met zo'n type van de plantsoenendienst (waarschijnlijk een ex-bouwvakker ofzo)
Fietste ik langs, al speculerende of en wat ze zouden zeggen...
en welja: "Goedemorgen mevrouwtje"
Ik zeg terug: "Welterusten meneertje!" en fietste lachend door.
Ik heb nog nooit zo'n tuinkabouter over de plas horen gaan. Helemaal gepikeerd was hij van mijn "wakkere" antwoord Haha!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 23:01

ow, das nie fijn, heb ik ook eens gehad! Frusty Frusty Hopen dat je hem maar niet meer tegenm komt!!

LINDA

Buitenzorg

Re: Heb ik dat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 23:04

Maaike schreef:
..........een wat oudere man, zeker over de 30.....

Oke oke, ik ben geen man en knipoog niet naar jonge meisjes.....maar AU!

Als je de 30 gepasseerd bent, ben je dan al een oude vent?! Die garde hoort niet eens meer bij de oudere jongere????
Zie je wel, ben ik toch een oude bok geworden vorige week! Haha!

Sorry geheel off topic!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-02 08:30

haha ik zei dus heel taktisch niet dat ie oud was, maar gewoon een "wat oudere man" Haha! Haha! Maarja als je 18 bent zijn mensen al snel "wat ouder" hoor *LOL* *LOL*

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 11:08

Idd thanks Maaike ben ik dan ook oud Huilen ben u 31 HELAAS Huilen .

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-02 11:14

neuh jij bent ook "wat ouder" Pris }> }> }> Schijnheilig

Laui!

Re: Heb ik dat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 11:17

Maaike schreef:
een wat oudere man, zeker over de 30.

Ohoh Maaike toch, dat kun je niet zeggen hoor... Pris wil ABSOLUUT niet herinnerd worden aan haar rollator en haar traplift..... Oudere mensen zijn over de 60 of 70! Onthoud dat goed he! }>