Ik moest vandaag een presentatie bij Engels houden (uiteraard in het Engels) ik moest dat samen met een klasgenoot doen A. genaamd (ga geen volledige namen gebriuken)
Dus 2 weken geleden hoorde we dat we dat vandaag moesten doen. Ik had er helemaal niet voor gekozen met haar samen te werken, maargoed het moest!
Dus ik vorige week dinsdags zo: zullen we vrijdag middag een de presentatie werken? Ja dat was goed en we zouden allebei info meenemen. Ik had dus wat kilo's extra meegezeuld aan boeken, verteld ze mij het 6e uur dat ze niet kan!
We zouden er maandag na school wel aan werken!Dus ik in het weekend (mentochtje voor afgezegt
) naar iemand toe die me super goed is in Engels (en ik niet) en samen een hele tijd er aan gewerkt...Hele powerpoint presentatie er bij gemaakt...
maandags op school... die presentatie op diskette... dus ik naar J, (van de beemer, die had ik alvast geregeld) om de presentatie te testen. Nou was dat schuifje van de diskette! (HUH?) en hij pakte de diskette niet zei hij! Dus ik naar een andere pc, deed ie het wel!
Maargoed, maandag middag,... ik zo: heb je informatie? Neej, we doen dat ,morgen wel, heb zo tennisles!
Dus ik maandag middag aan de powerpoint presentatie gewerkt.. me tekst nog wat verbeterd... tekst 1000x geoefend...
dinsdags na school... had ze nog niks!
en ze deed dat wel ff van middag... *ik heel de middag nog de presentatie verbeterd... om half 12 was ik eens klaar...*
Vandaag om half 9 (en we hadden meteen de presentatie) komt ze naar mij toe, met 3 blaadjes... ze had niks kunnen vinden! IKKE PISSED!
Had ze 3 blaadjes een of andere aardrijkskundig gewawwel...en een briefje van der ouders...
*type amerika in bij Google en je krijgt (meer als) 1000 pagina's over Amerika,... genoeg!*
Dus de lerares verschuifd het! (duidelijk gezegt dat ik het anders wel alleen deed, maar neej het moet met zijn 2e!)
VERSCHUIFT ZE HET NAAR ME VERJAARDAG! *dinsdag*
en nu komt het nog...
Ik ga net zitten... (weet net 10 seconde dat al dat gestress voor niks is geweest!
)Kom die J, binnen, wat ik wel niet dacht! Om hem voor niks op en neer te laten komen lopen met al die spullen en of ik nie ff kon zeggen dat het niet doorging!
Dus ik zo: ja, ik hoor het net 10 seconden geleden
J: ach, l*l toch niet, voortaan zeg je dat gewoon! En je kunt voor wel bekijken met die beemer!
Ik voort nog pisseder!Ik zo: ja, hallo, ik wete het ook pas net....
en toen liep hij kwaad weg!
Ik zat daar echt zo van
OOO... wat was ik pissed!
Dus ik me moeder gebelt ... (toen ik uit school was) heel het verhaal verteld...
heeft ze me mentor (zonder dat ik het wist) dus gebelt en het hem voorgelegt en hij gaat nu die J dus aanspreken.
Maar wat vinden jullie?
En die A, zit nu tegen mij aan te zeveren dat ik haar moet helpen met der tekst!
Dat ze het dus ff vet bekijkt!
maar wat vinden jullie hiervan?