zucht engelsen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-01 14:25

Waarom rijden die stomme engelsen aan de verkeerde kant bah. oJA ze rijden ook nog een als idiooten heel hard door smalle straatjes.

Maar wel erg mooi hier hoor. Ik zit zo'n 30 kilometer buiten London.

Gr Pris

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 14:29

ach die engelse zijn gewoon beetje doorgedraaid. alles moet altijd anders dan gewoon.
maarreh merk je eigenlijk veel van de MKZ in engeland? of is t ergste al weer afgezakt. weet eigenlijk helemaal niet hoe t nu in engeland ermee zit. maarreh ik ben ff totally off topic gegaan solly (AAAAH maaike steekt me aan)
maarreh wel leuk daaro aan de andere kant van de zee?

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 15:59

Wow!!1 Zit je in Engeland!
Ik ben daar vorige (of is dat al weer 2 jaar geleden) ook in Engeland geweest.
Londen om precies te zijn. Wat een stresskippen zijn die lui! In het erkeer dan. Overal waar je komt is wel een file! En dan zitten ze weer te toeteren enzo...Bleh.
Er zitten ook 2 engelse meisjes bij mij in de klas.
Die zijn ook al niet om uit te staan!
Denken dat ze heel wat zijn omdat ze uit Engeland komen. Maar verder vind ik engeland wel cool! Ik ben ook in Madame Touschou (hoe schrijf je dat?) geweest. Was echt heel leuk! Zelfs de nederlandse Koninging staat erin! *LOL* *LOL*
In welke plaats zit je precies?

Gr
Wilona

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 18:06

Heeeeeerlijk land Engeland, ze rijden niet aan de verkeerde kant maar aan de andere kant van de weg. En dat doen ze om dezelfde reden als waarom wij leren dat je aan de linkerkant van je paard op moet stappen.
Engelsen stresskippen? Niks van gemerkt, ze zijn behulpzaam en als ze merken dat je buitenlander bent doen alle moeite om verstaanbaar en begrijpbaar te zijn.
Ik was er vorig jaar november op een beurs, we mochten er gratis binnen omdat we een NL kenteken hadden!!!
Ze drukken je ook niet van de weg af als je niet zo hard rijdt. Ik had in Wales regelmatig een file achter mij, maar ze gedragen zich voortreffelijk, niet zoals die achterlijke hollanders die meteen aan je trekhaak hangen en met hun lichten seinen.

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 18:15

we wouden in londen ergens wat gaan drinken in een cafeetje ofzo..en we hadden een cafe gevonden en er hing een briefje op de deur dat je er alleen in mocht als je 'nette kleren' aan had!
Absurd gewoon Scheve mond\

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 18:19

Dat zie je verkeerd, Engelsen hebben stijl.
Je was toch wel 18 hoop ik? Anders kunnen ze knap moeilijk doen, de wetten zijn daar vrij streng in.
Voor iedereen: Als de show 100 jaar welsh stamboek doorgaat ga ik erheen. Ik heb goede aanbiedingen voor de overtocht. Wie mee wil moet zich melden.
Heike weet waar de show is. Idee voor een boktmeeting?

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 18:26

Ik ben 14, toen was ik 12!!
Er zaten allemaal mannen te kaarten enzo. haha met een heel mooie smoking aan hihhhihi
en gewoon wel een literglas vol met bier! hahah Knipoog

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 18:58

engels zijn vriendelijk, gastvrij en beleefd en behulpzaam!
ik kom nu al zoveel jaar in engeland! echt een heerlijk land is het!!
de engels zijn tegenovergesteld van de fransen, bah die kan ik dus echt niet uitstaan!
maar engelsen.. fantastische mensen

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 20:20

engelsen zijn inderdaad fantastische mensen, kan niet anders zeggen. enne 12, dat is ten strengste verboden, je MAG niet eens een pub IN op die leeftijd, dat is strafbaar, ook al drink je niks. en dat idee voor die meeting lijkt me wel wat, hoe voordelig is voordelig ? *LOL*

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 20:24

Huh... Verward Ik vind die Engelsen meestal wel aardig hoor...Waar zit je precies Prisca, en wanneer kom je weer terug? (Ik ben errug nieuwsgierig van aard he.. Knipoog) En oh ja, Wilona, volgens mij schrijf je het zo: Madame Tussaud.......of ben ik nou gek... Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 21:09

Hihi, 'the right side is the right side and the left side is the wrong side', zeiden wij in Australië altijd. Daar rijden ze ook links, en natuurlijk waren die Ozzies het helemaal niet met ons eens! *LOL*

Ik was eens in een pub in Birmingham, midden op de dag, en ik wilde een kop thee zonder melk (in Australië noemen ze dat trouwens Dutch Tea). Ze keken me eerst heel vreemd aan en toen kreeg ik 'm voor niks, want 'thee zonder melk is gewoon heet water, en daar gaan we je niet voor laten betalen'. Grappig hè? *LOL*

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 21:21

*LOL* *LOL* *LOL* Mijn vrienden in Engeland zeggen: When you're left you're right, and when you're right you're wrong... Haha! Knipoog

mdev

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 12:57

Engeland en Engelsen zijn gewoon cool, en London is ook een kicke stad.(behalve natuurlijk de beruchte asociale uit Manchester en omstreke komende types).
En als je denkt dat de Engelsen debiel rijden, dan heb je de Ieren nog niet gezien. Als die de kans krijgen rijden ze met 140 over landweggetjes (niet van die N wegen, maar van die B weggetjes)