Mijn vriendin is "heks" geworden!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Valerie

Mijn vriendin is "heks" geworden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-02 16:55

Ik had wel is een topic over "mensen die naar zweet stinken" nou dat is dat zelfde meisje.

ze was eerst nog een "normaal" meisje. maar de laatste tijd wil ze gothic worden, en dat heeft ze het steeds over wicca ofzo (dat is dat je gelooft in heksen en zwarte magie) ze trekt de laatste tijd ook heel veel zwarte kleren aan, en tekend met oogpotlood alleemaal zwarte strepen bij der ogen.
afgelopen vrijdag kwam er een meisje bij haar slapen, die ook heks was, en die zou haar dus ook als een "heks" gaan "maken".

dus vrijdag avond gingen ze met z'n alle naar het kerkhof, en daar allemaal kaarsjes aangestoken, en is ze "heks" geworden.
ze zei dus dat ze een schim had gezien ofzo.
ze heeft nu ook een vriend een alto, ik snap niet hoe snel mensen zo kunnen veranderen!!

ik leg steeds de nadruk op heks omdat ik daar totaal niet in geloof ofzo, maar ik hoop niet dat ze er net zo uit gaat zien als marilyn manson Scheve mond

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 16:57

O my God, jeetje heks worden, dat wordt ik nooit hoor!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 17:03

Nou heks klinkt eng,maar t is meer een mensje met veel zwarte troep ik dr gezicht,en een wit gezicht,piercings en zwarte kleding...
Ik vind het echt nisk voor Rianne man! Zij was zo het perfecte meisje(zo gedroeg ze zich..)
Vaag hoor Verward Frusty

Clautje

Re: Mijn vriendin is "heks" geworden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 17:04

Lyrik schreef:
ze heeft nu ook een vriend een alto, ik snap niet hoe snel mensen zo kunnen veranderen!!

Misschien heeft ze het wel gedaan om indruk te maken op die jongen?!

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-02 17:05

Clautje schreef:
Nou heks klinkt eng,maar t is meer een mensje met veel zwarte troep ik dr gezicht,en een wit gezicht,piercings en zwarte kleding...
Ik vind het echt nisk voor Rianne man! Zij was zo het perfecte meisje(zo gedroeg ze zich..)
Vaag hoor Verward Frusty

ja ik denk dat het komt omdat ze het best moeilijk had thuis enzo.

maar ze heeft geen piercings ofzo dat is meer iets voor een alto, ja toch?

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 17:07

Jah dat is wel iets voor alto's,maar nu ze een vriend heeft,en in dat groepje terecht komt... Lips are sealed

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 17:33

Wicca is niet dat je gelooft in heksen en zwarte magie, hoor. Ik weet er niet veel vanaf maar dat weet ik wel. Zegt zij dat dan? Als dat zo is, denk ik dat zij er niet veel vanaf weet. Maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen want ik ken de hele situatie niet. Je bent niet ineens heks als je zwarte kleding draagt en zwarte oogschaduw op hebt! Het is veel meer dan dat, hekserij/wicca enz. is niet zomaar iets. Jij zegt dat ze het best moeilijk thuis had/heeft. Ik denk dat dat daardoor komt, dat ze de behoefte heeft om 'iets' te zijn en ergens bij te horen.
Kijk maar eens op http://www.nymphaea.org/~norg/content/hekserij/ Een site van iemand die er wèl veel vanaf weet.
Veel sterkte met je vriendin nog.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 17:38

Felice schreef:
Kijk maar eens op http://www.nymphaea.org/~norg/content/hekserij/ Een site van iemand die er wèl veel vanaf weet.

Leuk.. de pagina heet: Hekserij op het net, en voordat ik de hele pagina geopend had is mn browser gecrasht Verward Schijnheilig Lips are sealed

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 17:42

Sypheron"]
[quote="Felice schreef:

Leuk.. de pagina heet: Hekserij op het net, en voordat ik de hele pagina geopend had is mn browser gecrasht Verward Schijnheilig Lips are sealed
[/quote]

Volgens mij vindt je computer het eng want bij mij doet ie het wel. Knipoog
Maar goed dit is offtooooppicccc! Tong uitsteken

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 17:45

Sypheron"]
[quote="Felice schreef:

[/quote]

whaha, dan zit er dus écht een vloek op die site Haha!
dat mensje ken ik trouwens,die webmaster

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 17:48

ik vind hekserij toch best wel interessant eigenlijk. Niet dat ik ooit zelf heks zou willen zijn, beslist niet. Maar ik vind het wel goed dat ze er zijn. En een gothic is geen heks. Laatst heeft er in de Margriet (??) een artikel gestaan over heksen, erg interessant om te lezen moet ik zeggen. Niet alle heksen geloven in zwarte magie, er is ook witte magie Haha!

wel apart dat zo'n meisje in eens zo verandert

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 17:51

Ik vind hekserij ook heel interessant. Ik kijk ook alle series die er over gaan en films enzo.
Maar het is idd dat je vriendin zo snel kan veranderen. maar ja dat is haar keus lijkt mij.

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 18:27

Minne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 19:09

Alle respect voor het echte wicca, ben er zelf ook geinteresseerd in maar
dat meisje heeft toch teveel naar Charmed/ The Craft gekeken!

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 19:20

Op zich geloof ik wel in het bestaan van heksen, niet de heksen zoals ze in TV series e.d. worden afgeschilderd, maar wel in zgn witte heksen.

Mijn mening is dan ook dat je geen heks kan worden, maar je hele leven al bent, of je er nou wel wat of niks mee doet......

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-02 20:23

nee ik weet dat een gothic geen heks is maar gothic's hebben meestal wel van die kettingen met sterren en die geloven ook in zwarte magie, ik geloof ook niet dat je zo in een klap heks kan worden, maar ja ikzelf verdiep me er niet echt in ik hoor al die verhalen van haar...

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 20:40

Lyrik schreef:
nee ik weet dat een gothic geen heks is maar gothic's hebben meestal wel van die kettingen met sterren en die geloven ook in zwarte magie, ik geloof ook niet dat je zo in een klap heks kan worden, maar ja ikzelf verdiep me er niet echt in ik hoor al die verhalen van haar...

Mijn vriendin is ook helemaal in to Gothic (ze is ook helemaal weg van dat lijk van orri -icoon bedoel ik dus, niet orri zelf Haha! ). Ze gelooft niet in zwarte magie, maar draagt idd ook een pentagram en pinarmbanden en kettingen enzo.....

Soms zie je ze idd wel eens vreselijk doorslaan in de gothic....

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-02 20:48

buitenzorg schreef:
Soms zie je ze idd wel eens vreselijk doorslaan in de gothic

ja zoals marilyn manson, ik vind die gast zo eng!! zei vind dat weer "mooie" mensen.
ze wil haar haar ook zwart verven maar dat mag niet van haar ouders

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 21:20

Lyrik"]
[quote="buitenzorg schreef:

ja zoals marilyn manson, ik vind die gast zo eng!! zei vind dat weer "mooie" mensen.
[/quote]

Hihi, dat herken ik, mijn vriendin is helemaal weg van Him (of is het Hym?), een -in mijn ogen- onduidelijke, lelijke travestiet die niet weet oftie nou man of vrouw of onzijdig wil zijn........

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 21:40

Buitenzorg"]
[quote="Lyrik"][quote="buitenzorg schreef:

[/quote]

Hihi, dat herken ik, mijn vriendin is helemaal weg van Him (of is het Hym?), een -in mijn ogen- onduidelijke, lelijke travestiet die niet weet oftie nou man of vrouw of onzijdig wil zijn........
[/quote]

Oh my God die is zoooo eng Lips are sealed Ik krijg spontaan nachtmerries over hem als ik hem zie...sorry Misselijk
Orri,haal ajb dat plaatje weg Knipoog............

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 21:57

Gothic heeft eigenlijk vrij weinig met heks zijn te maken. Wat ik wel weet is dat veel heksen zwarte kleding dragen om hun krachten of zoiets degelijks te beschermen.
Een vriend van mij is een heks, en eigenlijk ervaar ik het alleen als positief.
En over dat snel veranderen, dat lijkt misschien voor jou zo maar voor haarzelf misschien niet. Als ik terug denk aan een jaar geleden was ik echt compleet anders. Andere hobby's (behalve de paarden dan), andere smaak in een heleboel dingen, andere vrienden. In een jaar ben ik zo ontzettend veel veranderd als ik er aan denk, maar ik ben ook een stuk gelukkiger geworden. Misschien is het bij jou vriendin het zelfde geval

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 23:57

Hahahahahaha, daar komt Scary Orri Usericon aan Haha!

Wicca is supervriendelijk, allemaal over 1 worden met de natuur nogal white magic ....

Ik ben al jarenlang fan van Nine Inch Nails, en Trent Reznor produceerd Marilyn Manson in zijn studio en tevens ook Manhole (goede studioband).
Wat ze verder in hun prive leven doen moeten ze vooral zelf weten....
ik vind het ook heel vreemd dat 'de jeugd van tegenwoordig' *LOL* zichzelf zo graag in hokjes stopt... sinds wanneer kun je in iedere style wel een verantwoord merk vinden?

Er is in mijn ogen helemaal niks mis met alto's ... nieuw woord voor mij...
skaters, punkers, gothic, nerds en trendies.

Ik denk dat ik misschien onder definitie alto zou vallen als je me ontmoet had tussen mijn 18de en 20ste jaar Haha!

En voor de rest zou ik zeggen, laat ze lekker gaan.

Zelf vind ik occultisme heel interessant, vooral Aleister Crowley.
Ik leg tarotkaarten zo nu en dan, heb het Aleister Crowley dek, wil nog graag het werk van 'the golden sun' met bijbehorende kaarten dek.

Ik blijf erbij dat het jammer is dat ook de 'alternatieve' groeperingen nu dresscode hebben, het originele idee erachter is eigenlijk verpest dus...
"Video killed the Radioshow"

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 08:13

Jaa, Wicca dat zijn mijn vriendinnen ook maar die doen daar niet zo erg aan mee. Ik doe er niet aan mee want ik vindt het allemaal bul oliebol. Tis allemaal erg vaag ..

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 15:28

Wicca is een geloof, en erg interressant...

Gothic is verder niet veel mis mee hoor. Een goede vriendin van mij is ook gothic, en je kan errug met haar lachen. Ik ben zelf absoluut niet gothic, het enige wat ik met mijn vriendin deel is onze liefde voor spinnen, maar ik denk dat dat ook weer weinig met gothic te maken heeft...

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 17:21

volgens mij heeft ze problemen thuis, wil ze dwars liggen, en indruk maken op die jongen... er bij horen... en van het een komt het ander.

Misschien wil ze dit zelf niet eens...

maargoed... succes ermee

ennuh, ik geloof niet in hekserijen... Haha!