Domme opmerkingen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cody

Domme opmerkingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-02 21:11

Was eergister met een vriendin van me in de stad en we hebben even leuke herinneringen opgehaald uit de tijd dat ze nog als dom blondje bekend stond bij onze vriendengroep.
Ze is inmiddels bijna afgestudeerd aan het HBO dus alles is goedgekomen maar wil jullie bepaalde opmerkingen niet onthouden Extreme duivel

"Wat zit er dan in wodka-jus"? Verward Haha!
- terwijl we met de fiets aan de hand een heuveltje oplopen -
"Ik zet hem even in z'n 1 dat loopt wat makkelijker" Bloos Haha!
- terwijl ze op natuurcamping onder de douche staat in cabine naast mij -
"Marije, hoe gaat de douche aan?"
--> "op die grote knop drukken" Slapen Haha!
- 5 minuten later , verdacht stil aan de andere kant -
"En nu??"
-->"nog een keer op die grote knop drukken"
zij: "OOOOOOOH okee!" Lips are sealed Haha!

Jullie ook nog zulke opmerkingen?

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 21:20

hahahaha ja een keer bij ons in de klas, was er een spreekbeurt en die ging over taakstraffen. Toen zei dus degene die de spreekeurt aan het houden was: "en dan krijg je dus een taakstraf van 54 uur..." (is een goede vriend van mij). Toen vroeg een meisje bij ons in de klas: "maar hoelang is 54 uur dan?" hahaha ik heb dubbel gelegen, en in het begin snapte ze ook nog niet wat er zo raar was aan die vraaghaha *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 21:31

whahahaa super!! Ik heb er vast ook veel gemaakt.. Helaas onthoudt Inge die altijd en ik niet Schijnheilig

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 22:06

Pinky_girl schreef:
whahahaa super!! Ik heb er vast ook veel gemaakt.. Helaas onthoudt Inge die altijd en ik niet Schijnheilig

inderdaad *LOL*

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 22:13

Ik heb weleens dat ik in Word bezig ben en wil weten hoe iets ook alweer precies moest. Dan vraag ik dat aan een collega. Die legt het dan ff uit. Later bedenk ik me: Dat had ik ook zelf kunnen opzoeken in de help functie.

Of op Bokt heb ik het ook eens gehad. Vraag ik om de titel van een liedje, blijkt achteraf dat ik het zelf ook had kunnen opzoeken.

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 22:19

Nog een domme opmerking van mij. Was op de Apenheulmeeting. Nathalie werd gebeld, ging over Camilla. Ik vroeg zo: Is het veulen er al? "Ja", zegt ze, "het is een ruintje". Ik zo: "Oh, cool".
Dom natuurlijk van mij. Ruintjes worden niet geboren.
Ja, nu trap ik daar natuurlijk niet meer in. Maar ik had het idee dat ik met zo'n kop stond

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 22:28

Whahaha wat een goeie marije! Ik kan helaas nu niks bedenken..ik ga mijn best doen....

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 22:46

Schijnheilig ik zeg niks...
ik lach alleen maar! Haha!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 23:57

Ik had gisteravond nog iets lomps:
Was op een feestje en er was 1 gozer en dat was echt een enorm broekie vergeleken met de rest, qua uiterlijk dan, gaf 'm echt hooguit 17, ook qua gedrag, vroeg me al af wat hij op het bewuste feestje te zoeken had en wat zijn (voor het oog) veel oudere vriendin met zo'n gozertje moest.
Op een gegeven moment ging het gesprek over politiek en de bewuste jongen wist niet wie Ad Melkert was (Waar heeft hij gezeten de afgelopen weken?!), hij interesseerde zich niet zo voor politiek ofzo. Dus ik zeg: dat komt wel als je mag stemmen. Hij 'Dat mag ik al 6 jaar'
Oeps, was 'ie dus nog 3 jaar ouder dan ik....

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 00:49

hahahahaha eerst dat topic van margreet over die "rijke" vent en nu deze.....je kunt me echt opvegen nu.... Haha!

Weltruste Gaaaap Slapen

(heeej m'n 1000e berichtje!!)

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 09:22

Een meisje uit mijn klas had laatst ook zo'n opmerking:

Wie heeft het dagboek van Anne Frank geschreven?

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 12:01

Dit gaat niet over klasgenoten ofzo... maar wel lekker dom. Zat gister "Bij de Politie" te kijken. Daar was een Duitse (?) chauffeur wiens vrachtwagen te hoog was en niet door de tunnel kon en dus met de pont moest. Zegt die Nederlandse agent tegen de vrachtwagenchauffeur:

"Sie mussen mit Das Boot*" Verward

Ik kwam niet meer bij van het lachen, de uitdrukking op het gezicht van die vrachtwagenchauffeur was ook niet te peilen. Ik zou zelf ook niet weten wat de Duitse benaming is voor "de pont", maar dit was wel heel grappig.

*(voor hen die "das Boot" niet kennen, het is een bekende Duitse film over een duikboot die zinkt en de bemanning is gedoemd het niet te overleven)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 12:02

de pont is in het Duits: die Fähre..... Haha!

"Das Boot" klinkt wel erg leuk.... *LOL*

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-02 12:05

Zo hadden wij altijd een pagina in de schoolkrant met domme proefwerk-antwoorden van proefwerken.

Zo had ik met Nederlands kennelijk een keer geschreven 'de uitvaart van schepen' wat mijn leraar erg grappig vond want ik stond er dus ook in, net als een keer met Frans dat ik zo'n blackout had dat ik 'de eend' vertaalde als 'le queck' Bloos en HOPPA weer in de schoolkrant. Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 12:05

Sibold schreef:

*(voor hen die "das Boot" niet kennen, het is een bekende Duitse film over een duikboot die zinkt en de bemanning is gedoemd het niet te overleven)

Nee, dat steekt anders in elkaar. De duikboot komt tijdens een aanval met waterbommen voor de straat van Gibraltar aan de grond te liggen en kan met moeite op eigen kracht weer boven komen. Ze komen met hangen en wurgen in een Franse Haven aan, waar de hele bemanning omkomt tijdens een luchtaanval....

Al met al een dramatisch Einde....

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 12:27

Cassidy schreef:
Nee, dat steekt anders in elkaar. De duikboot komt tijdens een aanval met waterbommen voor de straat van Gibraltar aan de grond te liggen en kan met moeite op eigen kracht weer boven komen. Ze komen met hangen en wurgen in een Franse Haven aan, waar de hele bemanning omkomt tijdens een luchtaanval....
Al met al een dramatisch Einde....

Okeeeeee... ben ook niet zo'n held in het maken van samenvattingen van een regel Knipoog Het is ook een hele tijd geleden dat ik hem voor het laatst gezien heb. Ik dacht dat de boot gezonken was, iedereen dacht dat de bemanning dood zou gaan omdat de boot zulke diepten niet aankon (ik kan me nog herinneren dat ze de popnagels van de onderzeer en lasnaden hoorden springen). Probeer dit soort films altijd een beetje te verdringen.

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 13:08

Yootha schreef:
Een meisje uit mijn klas had laatst ook zo'n opmerking:

Wie heeft het dagboek van Anne Frank geschreven?

Haha, die is goed. *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 13:23

Cody schreef:
Zo hadden wij altijd een pagina in de schoolkrant met domme proefwerk-antwoorden van proefwerken.

Zo had ik met Nederlands kennelijk een keer geschreven 'de uitvaart van schepen' wat mijn leraar erg grappig vond want ik stond er dus ook in, net als een keer met Frans dat ik zo'n blackout had dat ik 'de eend' vertaalde als 'le queck' Bloos en HOPPA weer in de schoolkrant. Haha!

Ik heb ook zo'n schoolkrant met grappige (soms domme Lachen ) uitspraken van leraren. Een voorbeeld daarvan is er een van een leraar Engels van mij als zin die leerlingen tijdens een proefwerk moesten vertalen: "we vullen onze exclusieve kledinglijn aan met brievenbussen". (over logica gesproken)

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 13:27

die melkerd ben ik nog niet tegen gekomen maar Fortyn is echt lastig kijk maar eens in de mesthoop: ik ben een eikel en jullie , wat vinden jullie van de modies? Nounounou? Wij houden van harde regels, Mijn pink is uit het gips of zoiets, ik vind hem zo irri

hahaha dat is echt een mooie grap Haha! Haha! Haha!

hierom heb ik helemaal dubbel gelegen!
sorry pouskintje Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 13:29

Ik spreek meerdere talen, maar heb af en toe, helemaal in internationaal gezelschap, problemen de knop om te zetten.

Ik kon op een gegeven moment niet zo snel op het Duitse woord voor "Kippenvel" komen.

Dus ik had het op een gegeven moment over: Hühnerfell...eh...Hühnerhaut... eh Gänsehaut...

Mijn tegenover kon je natuurlijk opvegen (het was een Duitser...)

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 13:34

Een domme opmerking, wel gejat...Hoorde ik van een oude collega....

Een vrouwelijk burgemeester, getrouwd met haar man Dick hebben met de gemeenteraad hoog (engelstalig) bezoek...

Haar man komt bij een gesprek staan en zij zegt:
'Meet my Dick'...... Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 13:36

Haha, valt in dezelfde categorie als : :"I fuk horses..."

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 16:18

Ik wil meeeeeer... ik lach me helemaal slap Haha!

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 16:22

Ik vraag vaak iets in de klas wat net iemand al gevraagd heeft Frusty En dan krijg ik van alle kanten te horen 'ooohhhh Felice....' Met een bepaalde toon (waarschijnlijk niet die jij denkt Tong uitsteken ).

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 16:35

Laatst nog op m'n werk, een klant bestelde een witte wijn. Dus ik vraag "Wilt u een droge of een zoete?" Klant: Nee, een witte....