De eerste keer zette ik mijn fiets bij de flat tegen een hekje, er komt een jongen aangefietst die me groet, dus ik zeg "hai" terug en op hetzelfde moment zit hij aan m'n kont. Ik was de eerste seconden te verbaasd om wat terug te roepen maar zei toen: "vind je dat normaal ofzo"
Ja iets beters kon ik niet verzinnen op dat moment
Gisteravond, zelfde tijd, ik zet mijn fiets neer, komt er weer iemand aangefietst bij de flat, stopt, en zegt 'mag ik je wat vragen?'
Dus ik, al weglopend, 'ga je gang'. Of ik hier woonde. Gezegd dat hem dat niks aanging, ik loop naar het trappenhuis, volgende vraag: of ik preuts ben!!! Nou ja, zeg, met een TSSSSS verder gelopen en weeeeeeer die hand op mijn kont. Ik weet nu zeker dat het diezelfde jongen was.
Me snel omgedraaid en iets nageroepen als 'dat flik je me niet nog een keer!'. Hij wist niet hoe snel hij weg moest fietsen.
Wat een eikel zeg! Slaat toch helemaal nergens op?
Volgende keer bel ik iets voordat ik thuiskom of mijn vriend me vanuit het trappenhuis wil opwachten, als die gozer dan weer komt kan mijn vriend hem eens vertellen dat ik hier niet van gediend ben. Misschien helpt het...Hondsbrutaal!