Lord of the Dance

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Lord of the Dance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-02 18:40

Een paar weken geleden zijn we dan eindelijk (de kaartjes hadden we al sinds augustus in huis) geweest. Echt fantastisch, ik ben sowieso een muziek- en dansliefhebber. Super om te zien hoe gelijk dat allemaal gaat.

Zijn er nog meer mensen geweest?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 19:20

nope lijkt me wel heel gaaf om een keer heen te gaan. Ik ben wel een keer naar Rythm of the Dance geweest, ook zoiets. Vond ik toch een beetje tegenvallen, zag armen die net iets ongelijk gingen enzo. Tja heb zelf 10 jaar gedanst dus dan zie je die kleine foutjes ook. Ik denk dat t daar ook kwam omdat ze meer "voetenwerk" doen om t zo maar te zeggen. Zijn druk bezig met tapdans of andere dans en dan kan ik me voorstellen dat de armen of iets anders wat minder gaat. Logisch maar wel heel erg zonde

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 19:40

ja, 2 jaar geleden toen het nog betaalbaar was Haha! . Ik vond het ook erg goed en heb ook Riverdance en spirit of the dance gezien. Alle 3 goede shows.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 20:58

Ohh ik wil er zo graag een keer heen omdat ik het altijd op TV zie, zoo kanp en mooi vindt ik dit. Echt prachtig! Ooit ga ik er nog heen!

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 21:48

Ik heb zo'n 4 jaar geleden eenkaartje gekregen vaneen tante die niet kon gaan. Ik hou helemaal niet van dat soort dingen, maar het was helemaal te gek!!!!!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 22:13

JAAAAAAAAH een SUPER-FAN hiero!! ik ben naar Feet Of Flames geweest toen michael zelf ook nog meedanste, echt een van de leukste dingen in mijn leven die ik heb meegemaakt. ik zit nu zelf ook op river/lord of the dance bij een dansschool hier in de buurt en het is echt super gaaf!! ook echt met tapschoenen enzo en ik heb al een helemboel dingen geleerd ervan, hoe je moet staan en de passen enzo en we hebben ook al een hele coole (hele snelle) dans!! Haha! *LOL*

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 22:33

FAN! Party!!

Ik hou helemaal niet zo van dansen... ballet ofzo..
maar van Lord of the dans... of river dans... ben ik fan!!!
Heb er een keer een spreekbeurt (in het engels..) over gehouden...
En een keer een dvd van iemand geleent (heeft 3 weken lang iedere avond gedraait...) Haha!

Vind het echt cool wat ze doen...
*LOL*

littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 22:39

Geloof dat ik er 2 jaar geleden heen ben geweest en het is echt heel gaaf.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 23:55

Nog een big fan!!! Party!! Ik ben een paar maanden geleden naar Spirit of the Dance geweest en het was super!!! De muziek is prachtig en ik krijg er soms (bij de Ierse klanken) tranen van in mijn ogen. Nu ben ik altijd al een fan geweest van Ierse muziek en als ik dan dit soort muziek hoor dan lopen de rillingen over mijn rug *brrrrrrrrr* Haha! Ik heb soms het gevoel dat ik in mijn vorig leven Iers was ofzo *LOL* ik kan nooit stilzitten bij dit soort muziek.... (beetje lastig als je in een stoel naar de show zit te kijken Haha! )

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-02 19:06

Maarten schreef:
ik kan nooit stilzitten bij dit soort muziek.... (beetje lastig als je in een stoel naar de show zit te kijken Haha! )


Haha, dat ken ik. Ik zit altijd wel ergens mee te tikken ofzo, echt lekker. Maar goed dat CD's niet grijs gedraaid kunnen worden.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 23:03

Miran"]
[quote="Maarten schreef:
ik kan nooit stilzitten bij dit soort muziek.... (beetje lastig als je in een stoel naar de show zit te kijken Haha! )


Haha, dat ken ik. Ik zit altijd wel ergens mee te tikken ofzo, echt lekker. Maar goed dat CD's niet grijs gedraaid kunnen worden.
[/quote]


bij mij op les doen we ook met ierse muziek.. krijg er nu dus ook best wel last van Knipoog dan wil ik steeds meedoen haha Haha! *LOL*

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 23:29

Ik ben vorig jaar geweest en ik vond het wel mooi.
Alleen zou ik niet ieder jaar er naar toe gaan, dan lijkt het me niet meer zo speciaal.

Daihyo

Berichten: 88047
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 12:03

Ik ben niet geweest, helaas.
Maar ik wel de videoband en ik speel zelf de muziek met het orkest.
Echt onwijs gaaf!!

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 14:31

Ik ben er neit heen geweest maar een aantal jaren geleden heb ik wel de video band gekopieert en de cd ervan. Bij ons rijdt de carrouselgroep gedeeltelijk op de muziek van Lord of the dance, er zitten mooie muziek stukken tussen voor op te rijden.

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 15:33

Ik ben er niet heen geweest mnaar ik heb de cd. Echt heel leuk!!! Vind het hele mooie muziek! zou ook nog graag naar de show gaan!