Toen ik net weer in m'n auto gestapt was, werd in een keer het portier opengedaan. Dus ik zeg, hee, doe die deur dicht.
Er stond een vent, die zei: geef me je geld. Ik zei Nee
Hij weer geef me je geld. Dus ik de auto uit, en ik schreeuwde tegen hem, GA WEG
Hij zegt geef me geld of ik schiet je kop eraf. Maar ik keek naar zijn hand en hij had een alarmpistooltje vast.Toevallig heb ik net zo een om met de honden te trainen.
Dus ik zeg, dat lukt niet met dat ding, ik heb er net zo een. En ik bleef tegen hem schreeuwen GA WEG GA WEG GA WEG
Ik hoopte dat er mensen op af zouden komen, maar dat gebeurde dus niet
Hij zegt ik geef je een kopstoot, maar ik zei dat doe je niet, en onderwijl bleef ik maar schreeuwen.
Gelukkig koos hij eieren voor zijn geld en liep weg.
Ik ben nog nooit zo boos geweest, ik dacht jij gaat er niet met mijn centen vandoor
In de auto begon ik vreselijk te shaken, ben naar het politieburo gegaan en heb aangifte gedaan.
Ze hebben gelijk het signalement doorgebeld, en zijn met 5 wagens gaan zoeken geloof ik.
Achteraf heb ik ontzettend veel geluk gehad, voor hetzelfde had het heel anders afgelopen.
Vanmiddag moet ik met de recherche bellen om een afspraak te maken.
Ben benieuwd of ze die kl**tz*k pakken

! Wat goed dat je het hoofd zo koel gehouden hebt! `t is toch niet te gelovenzeg! Ik wens je heel veel sterkte!