harde les

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-01 21:43

vanavond werd ik opgebelt of ik nog ff wou rijden op funny(verzorgp) want we yadden vanmiddag niet gereden. Maar okee ik ging niet rijden maar wel mee ik had een wikkelrok aan( Huilen ) maar nadat dat andere meisje een tijdje gereden had vroeg ik of ik tog even mocht stappen mokee doe ik tog even draven ik had wel een beetje last van mn blote benen en moest af en toe mn rok goed doen aan de overkant van de sloot waren 4 mannl jongens aan t vissen. Ik tog maar f galopperen en je raad het mn rok lag op de grond zat ik daar in mn ondergoed niet leuk!!!! Huilen Huilen maar achteraf *LOL* *LOL* voortaan doe ik altijd een rijbroek aan das zeker ook als ik niet ga rijden

Rijlaarsdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 21:47

*LOL* *LOL* *LOL*
humor

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 21:49

heb 1x met badpak aan n paard ingestapt = nooit meer!
Soms rijd ik met spijkerbroek, maar dat is ook een afrader. Rijbroeken zijn er speciaal voor gemaakt he...

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-01 22:12

ja alleen sommige mensen, zoals ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 22:16

Hmmm, ik rijd altijd in een spijkerbroek. Niks mis mee hoor, gaat prima!
Maar eh... een rok lijkt me inderdaad niet zo'n succes! Wat zal jij gelachen hebben (achteraf dan he!) *LOL*
Sonja

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 12:17

Ik rij altijd gewoon in een paardrijbroek...
bezt wel irritant in een rok hahahah Haha!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 13:04

Ik kan niet eens fatsoenlijk rijden zonder rijbroek mét kunstleren zit...grinnik.....ik heb wel zomerrijbroeken zonder, maar da's echt een crime, dan stuiter ik er vooral als ik uitstrek in draf ofzo echt bijna af. Ik moet al zoveel moeite doen om dan te blijven zitten...

naja. Spijkerbroek gaat nog wel, maar blote benen, da's pas erg. Of zonder laarzen...met alleen schoenen oid kan ik ook niet blijven zitten. Wel op een fjordje/welshje, maar niet op m'n eigen..het ligt gewoon aan m'n paard.....da's gewoon het probleem... Schijnheilig

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 14:19

Hihihi! Dat kan toch alleen maar in de film gebeuren?

Ik haat zelf paardrijbroeken... Maar ja, ik rij toch met ze omdat het we beter zit.
Maar die stof jeukt, en het si echt geen zich Huilen .

Met een wikkelbroek moet echt wel een maf idee zijn! Bij mij zakken die gewoon al gemakkelijk af!!! Maar dan weet ik het altijd op tijd nog te redden, hé! Knipoog

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 14:44

Hahahaha *lol* (sorry Knipoog )

Ik rij wel eens met een spijkerbroek, geen probleem hoor! En als ik naar buiten ga (alleen stappen) ga ik wel in eens kortebroek ofzo (als het warm is dan he *LOL* )