En dit is nog echt waar ook! Zat nog te twijfelen of ik het misschien bij nieuws moest plaatsen, maar hier lijkt het meer op z'n plek... Binnenkort ook voor merries?
Vibrator voor varkens
BLADEL (ANP) - Het Brabantse bedrijf Schippers brengt een vibrator voor varkens op de markt. Het apparaat, de MS Reflexator, maakt het voor zeugen prettig om kunstmatige inseminatie (KI) te ondergaan, zo heeft een woordvoerster van het bedrijf vrijdag verklaard.
Het KI-trilapparaat is met een slangetje verbonden aan een pipet met sperma. Door de trilling raakt de zeug ,,in een mum van tijd'' seksueel opgewonden. Dat is volgens de woordvoerster gunstig voor de opname van het zaad. Door de vibraties glijdt het sperma bovendien gemakkelijk naar binnen.
De woordvoerster zegt dat de reguliere vibrator voor de mens ten grondslag ligt aan de uitvinding. ,,Er zijn mensen die een vibrator gebruiken. Wij hebben toen gedacht, hoe we dat naar het varken toe konden brengen. Bovendien denken onze klanten altijd met ons mee om KI te verbeteren'', aldus de woordvoerster.
[/b]
Clautje
Geplaatst: 24-05-02 14:21
Hah wat grappig zeg! Wel handig voor die varkens!
Cowgirl
Geplaatst: 24-05-02 15:21
Ik weet nog goed dat de inseminator kwam om het varken van de kinderboerderij te inseminieren. Ze was al berig(dan moest je dus ook niet in het hok komen ) en spuit die vent een berenlucht in de box(WOW Stinken joh!!) Beest stond stokstijf en insemineren was zo klaar.
Vibrators voor varkens
lady353
Geplaatst: 24-05-02 19:44
lachuh maar ja als het helpt waarom niet
Missy
Geplaatst: 24-05-02 19:52
hehe ik moest wel ff hard lachen Maar okeej, als het werkt is het goed
Sibold
Geplaatst: 24-05-02 21:19
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet zo grappig. Vind het eigenlijk heel misselijk dat we zo met dieren (in dit geval zijn het maar varkens) om moeten gaan. Het zal wel tijdwinst (=geld) opleveren
Avanti
Geplaatst: 24-05-02 22:45
Wat een trieste mensen heb je toch Het zakl idd wel tijdwins zijn!
Ik kreeg hetzelfde bercith van eht weekeinde ook al onder mijn neus. Onder de zin: Wist je dat? Ja! Ik heb hem zelfs in mijn handen gehad op de VIV 9Vakbeurs Intensieve Veehouderij) vorig jaar. Het is gewoon een soort bibberende sigarenkoker!
Cowgirl
Geplaatst: 28-05-02 17:04
Citaat:
een soort bibberende sigarenkoker
Ook iets voor Bill Clinton misschien?
Avanti
Geplaatst: 29-05-02 00:22
Wat is het volgende dat de varkens te wachten staat
Margreet
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-02 08:18
Ach, KI is niet meer weg te denken en volledig geaccepteerd, dus of het nou met zo'n ding gaat of gewoon traditioneel, zal me eerlijk gezegd een zorg zijn.