De mooiste dood

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rosalie123

Berichten: 1872
Geregistreerd: 25-10-04
Woonplaats: Peize (Dr)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 19:38

Als ik dood ga, wil ik afscheid kunnen nemen van mijn dierbaren. Dat is nog wel het allerbelangrijkste voor mij, afscheid nemen. Ik wil geen moord of wat dan ook, gewoon een rustige dood maar hem wel zien aankomen.
Maar voorlopig wil ik nog láááááng niet dood! Ik wil minstens overgrootmoeder zijn

TeuntjeK
Berichten: 893
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: Overschie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 20:13

@ silverado was niet op jou bedoelt hoor zag net pas het bericht wat jij schreef wel toevallig
maar voor mij maakt het dus niet uit of mensen me vergeten, dat komt denk ik omdat ik toch wel weet dat en sommige mensen zullen zijn die me niet vergeten. Maar ik weet zeker dat en mensen verdriet zullen hebben en sommige blijven daarin dat zou ik echt niet willen want ik ben ook een gewoon mens en dat is iedereen vind ik! ( kijk naar andre hazes is nu nog in de media hoe kan die familie het achter zich laten, niet lijkt mij toch.) ook als een bekende dood gaat word er zo'n ophef van gemaakt en dat vind ik altijd een beetje raar als ik bekent zou zijn en dood zou gaan denk ik toch dat mijn familie het besloten wil houden en niet met alle media enz. maar bij sommige ligt het natuurlijk heel anders dit is ook mijn mening ..

_Ingrid

Berichten: 933
Geregistreerd: 27-08-05

Re: De mooiste dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 21:05

Een pijnloze dood en het liefst in mn slaap en nadat ik afscheid heb genomen van mn familie.
Maar ik wil nog langer niet dood

Tancreda4

Berichten: 24091
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: De mooiste dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 21:26

Pijnloos en in mijn slaap. Merk ik er niet zo veel van Ik weet niet hoe ik het zou willen emt nabestaande. Afscheid nemen is mooi, maar zo ongelooflijk moeilijk... Maar dat is ook als je plots gaat.
Van te voren weten zou ik niet willen... Aftellen, die onzekerheid of je de volgende dag weer opstaat, elke dag afscheid nemen... ZOOO ontzettend slopend voor mensen om me heen, en dat wil ik ze niet aandoen.

Wat Frannie zegt vind ik erg mooi, en ben ik me dan ook helemaal in vinden:
Citaat:
Nee, wat ik écht wil, is gelukkig sterven

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 21:54

pff moeilijke vraag.

Als het nú mijn tijd zou zijn, laat me dan maar verongelukken met me paard in een cross *wel zodat het mijn fout is, en mijn paard en de SGW niet in een kwaad daglicht komen te staaan*

Als ik oud ben, lekker tijdens een wandeling ofzo, of gewoon in mn slaap.. Liefst zonder ziektebed... Dat lijkt me het allerergste..

Verder is het belangrijkste wat Frannie idd zegt: Ik wil gelukkig sterven!

nienke1208

Berichten: 2140
Geregistreerd: 23-10-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 22:34

MSQuincyTE schreef:
Klinkt kru misschien maar geef mij dan maar een hartaanval of infarct dan be je gelijk in 1 keer weg als het goed is


Bij een hartaanval/infarct ben je niet in 1 keer weg, maar heb je juist vreselijk veel pijn!!!
Lijkt me niet dat je zo dood wil gaan...