De mooiste dood

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dreamer_S
Berichten: 3603
Geregistreerd: 05-05-04

Re: De mooiste dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 17:09

Als oud vrouwtje op mijn 101ste verjaardag, in mijn slaap, tegelijkertijd met mijn man, arm in arm in bed..

blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 17:10

als een oude oma.
tevreden met kinderen en haar man nog aan haar zei... zo iets.. en dan in mijn slaap, ik wil liever niets voele

unicorn_kiss

Berichten: 6494
Geregistreerd: 26-09-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 22:11

een dood die IEDEREEN eich nog zal herinneren.
Iets spectaculairs, zelfmoord of niet

Nee, wat ik écht wil, is gelukkig sterven

Nannes

Berichten: 4314
Geregistreerd: 04-05-05
Woonplaats: Ridderkerk

Re: De mooiste dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 22:14

heel onverwachts, ik wil het niet aanvoelen of ziek zijn waardoor ik dood ga. Dan ga je zo af zitten tellen lijkt me.
Het liefst gewoon in me slaap, of tijdens een operatie ofzo.

Joyckuh
Berichten: 4860
Geregistreerd: 25-08-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 22:15

Ik zou het wel willen aanvoelen, dan kan je nog afscheid nemen van iedereen. Maar ik wil niet een te pijnlijke dood...

_Nicky

Berichten: 5132
Geregistreerd: 21-02-06

Re: De mooiste dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 22:15

Alles wat ik eens zou hebben willen doen of graag zou willen hebben, en dan vredig in mijn slaap overlijden.

Of het moet een auto-ongeluk zijn ofzo, in 1 klap dood zonder pijn te voelen. Maar ik ga toch liever voor het bovenstaande.

MSQuincyTE

Berichten: 13403
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Op een mooi plekje in GRUN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 00:35

Klinkt kru misschien maar geef mij dan maar een hartaanval of infarct dan be je gelijk in 1 keer weg als het goed is

Debsey
Berichten: 2180
Geregistreerd: 02-08-04
Woonplaats: Ijmuiden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 14:05

ik he nooit zo stil gestaan bij hoe ik wil overlijden..
ik sta eigenlijk nooit zo stil bij mijn dood of bij die van een ander..
ik leef echt van dag to dag en neem het leven zoals het komt..

ik weet wel dat ik niet wil overlijden aan een slepende ziekte.. ik heb het van heel erg dichtbij gezien en dit wil ik niet (maar ja, heb je wat te willen? )

de mooiste dood zou bij mij dan denk ik een verdrinkingsdood zijn.
het schijnt dat je door het zuurstof tekort gaat hallucineren en veel 'mooie'kleuren en beelden ziet.
we kwamen in water, we gaan in water..dat zou dan mijn motto zijn..

sterven in mijn slaap... het klinkt zo.. rustig,maar ik moet er niet aan denken dat een dierbare mij de volgende ochtend wakker wil maken en tot de ontdekking komt dat ik niet meer leef..

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 14:16

ze zeggen dat je bij verdrinking in een soort trip raakt waarbij je gigantisch gaat hallucineren, hiervan word gezegd dat het de mooiste dood is!

al kan ik me dat echt neit voorstellen! hahaha

slaatze

Berichten: 295
Geregistreerd: 30-03-05
Woonplaats: Home

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 14:20

Ik wil sterven met het gevoel dat ik iets bereikt heb. Alles naar goed geweten gedaan en gezegd heb. En dat ik gedaan heb wat ik gedaan wilde.
Gelukkig sterven, in de armen van mijn geliefde.

Targaryen

Berichten: 9350
Geregistreerd: 13-09-05

Re: De mooiste dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 14:28

Net zo als in films; in de armen van m'n geliefde die lieve woordjes prevelt en dan valt mijn hoofd achterover of opzij als ik voor het laatst: "Ik hou van jou.." heb gezegd. En dan aaah..

Nee even serieus, het liefst gewoon snel en pijnloos.

Kelloriejj
Berichten: 1643
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Doetinchem, Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 14:30

als ik weet dat ik alles heb gedaan in mijn leven,, wil ik wel slapend verdwijnen!

Janna_

Berichten: 4219
Geregistreerd: 27-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 14:34

Het liefst in mijn slaap, dan voel je er niks van..
Of als mijn vroenden, familie er bij zijn, dan kunnen ze nog afscheid van me hebben genomen..

Fairytale

Berichten: 3905
Geregistreerd: 12-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 15:10

Ik zou ook het liefst in mijn slaap willen sterven.
Als ik voor mezelf oud genoeg ben en ik niet meer kan, Is denk ik wel de tijd gekomen.
Ik zou in het bijzijn van vrienden, familie en kleinkinderen willen sterven.
Ook zou ik iedereen behoorlijk willen bedanken, dat ze er altijd voor me zijn geweest.

Mensen die je warmte en liefde geven in je paar laatste dagen, zijn je pas echt veel waard!

Lotje02

Berichten: 4006
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Tilburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 16:31

M3isSi3j schreef:
ze zeggen dat je bij verdrinking in een soort trip raakt waarbij je gigantisch gaat hallucineren, hiervan word gezegd dat het de mooiste dood is!

al kan ik me dat echt neit voorstellen! hahaha



Lijkt me ook vreselijk om te verdrinken...zo eng...
Ik wil net als de meeste het liefste in mijn slaap overlijden. Zonder dat ik het aan zie komen, gewoon nooit meer wakker worden.

SanderD

Berichten: 9378
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Gent + Sittard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 18:01

Ik hoef niet zo in mijn slaap te overlijden. ALs het maar snel en pijnloos is, en niet na een lange ziektestrijd.

Ik wil terug kunnen kijken op een leven waarin ik veel goede dingen heb gedaan, en dingen heb gedaan die ik belangrijk vind en ooit heb willen doen. Als ik dat heb gedaan, kan ik rustig vertrekken. (hoop ik )

Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 14:36

alex66 schreef:
ik heb eens een overlijdens bericht gelezen van een man die op de leeftijd van 88jr dood van zijn paard viel en ik had gelijk zoiets van waar kan ik tekenen dat wil ik ook wel!


Goh, ja, mooi, bijna een romantische dood.

__Joyce

Berichten: 824
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: De lier/ het westland

Re: De mooiste dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 14:41

Weet niet waar en wanneer maar als het maar snel en pijnloos is en dat iedereen er vrede mee heeft

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 01:15

zonder het van te voren te weten voor de laatste keer m'n ogen sluiten

Philadelphia

Berichten: 889
Geregistreerd: 05-09-05

Re: De mooiste dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 15:23

gewoon het liefst in mijn slaap maar een vriendin zei dat * weet niet of het waar is* als je dood gaat door verdrinken dat gaa je door een bloembed en dat moet heel mooi zijn ofzo weet niet waar ze het vandaan heet ze kan moeilijk dood gaan en dan zeggen wat ze zag maar ik wil niks voelen niks weten en gelukkkig sterven

blackpegasus

Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: delfgauw

Re: De mooiste dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 19:08

zo ken ik iemand die altijd zei; ik sterf te paard. hij ging een keer een buitenrit op zijn paard maken en wat later kwam zijn paard weer terug en hij lag voorover dood op zijn paard. hij was er niet afgevallen.

toch teken ik liever voor rustig en vredig inslapen zonder pijn enz.

silverado
Berichten: 794
Geregistreerd: 20-04-05
Woonplaats: Qua patet orbis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 19:12

Frannie schreef:
een dood die IEDEREEN eich nog zal herinneren.
Iets spectaculairs, zelfmoord of niet

Nee, wat ik écht wil, is gelukkig sterven

hier nog eentje..
ik wil het liefst doodgaan door een motor of auto ongeluk of door een val van mn paard.. IIG wil ik niet een saaie dood op bed of iets in die richting..
Mensen vergeten iemand die overleden is snel en het blijkt dat mensen die ''spectaculair'' gestorven zijn het langst herinnerd blijven.. het klinkt misschien egoistisch maar het idee dat mensen me vergeten bezorgt me al kippenvel
Ik wil ook niet echt oud worden: rond de 40 lijkt me een mooie leeftijd. Oud worden geeft gebreken en dat is drama

TeuntjeK
Berichten: 893
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: Overschie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 19:15

Maakt me eigenlijk helemaal niet uit moet ik zeggen. als ik maar iemand heb die goed voor mn paardje zorgt als die dan nog leeft en niemand erom treurt,, go on whit your life nee dat zou ik nog het ergste vinden als mensen om mij rauwen. Ik weet hoe moeilijk het is om door te gaan maar ja "je kan niet eeuwig blijven hangen in een begrafenis/ crematie"

silverado
Berichten: 794
Geregistreerd: 20-04-05
Woonplaats: Qua patet orbis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 19:22

Floris schreef:
Maakt me eigenlijk helemaal niet uit moet ik zeggen. als ik maar iemand heb die goed voor mn paardje zorgt als die dan nog leeft en niemand erom treurt,, go on whit your life nee dat zou ik nog het ergste vinden als mensen om mij rauwen. Ik weet hoe moeilijk het is om door te gaan maar ja "je kan niet eeuwig blijven hangen in een begrafenis/ crematie"

mensen hoeven ook niet te rouwen om mijn dood want zo goed en bijzonder ben ik helemaal niet.. maar het idee dat mensen vergeten wie ik was dat is eng

Lottie84
Berichten: 8689
Geregistreerd: 17-11-05

Re: De mooiste dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 19:22

Wil eigenlijk helemaal niet dood...