One day fly HELEMAAL uitverkocht!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-01 16:52

vandaag wilde ik one day fly gaan kopen maar hij was OVERAL uitverkocht!!! Hij komt zaterdag als het goed is binnen op 1 Party!! Party!! Party!! Goed he!!!! haha echt cool Haha! Cool
De producer van Starmaker schijnt de one day fliers al gefeliciteer te hebben en heeft ook gezegd dat ze het perfect hebben aangepakt (gaaf compliment!) xxx Roos

Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 18:57

Hey,
Ik zag het gister op tv, echt grappig! 2 van die gasten (die ook bij kopspijkers zijn): viggo waas en peter heerschop, die waren vroeger (ongeveer 9 jaar geleden) gymleraar op mijn middelbare school, zij zijn zelfs meegeweest als begelijders op mijn kamp *LOL* ! Was echt supertof! Lachen En ze gaven ook als naschoolse activiteit een soort toneelles en zo! en 2 jaar later of zo stopten ze met lesgeven en gingen ze echt verder in de cabaretwereld en zo, ik vind het echt heel erg leuk dat ze zo ver gekomen zijn. Party!! Ze hebben ook een cabaretvoorstelling, echt grappig! *LOL* *LOL* *LOL*
Groetjes, Danielle

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 19:24

JAAAAAAAAh, ik heb gymles gehad van Viggo. En mijn broer van Peter. En de zus van mijn vriend is bevriend met Viggo en zijn vriendin dus ik kwam ze laatst weer tegen op een verjaardag. I's een small world after al!

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 19:31

sorry dat ik mee off-topic ga... maar heb toch al het idee dat deze topic nie echt te redden is...

ik heb gymles gehad op de basisschool van Raimond Van der Gouw!! de reserve-keeper van Manchester United!!! yeah! hij's echt super met kleine kinderen! echt hele toffe vent is da!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 19:54

Roos, je hebt gelijk. One day fly komt idd zaterdag op 1 binnen. Alleen nog niet in de Mega Top 100 maar in de (lokale) Optimaal Hit 50

Danielle en Vanessa, hartstikke cool dat jullie les hebben gehad van Viggo en Peter. Ik wist niet eens dat ze gymles gaven.

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 20:12

bartje, ik begrijp je berichtje niet. Wat wil je nou eigenlijk zeggen?

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 21:27

YEEEEEEJJJ... Kon m ook al niet kopen, maar ik vind dit echt vet! gaaaaaaaaaaaf zeg...
Ik heb nooit les gehad van beroemdheden, maar ik word er gewoon zelf een *egotripje*...
Bij mij op school zitten wel veel leraren die zelf boeken hebben geschreven. En oh ja, mijn wiskunde leraar van een paar jaartjes geleden is/was een hele beroemde marathon loper. Klaas Lok, als leraar was hij niet te pruimen, maar hij schijnt heel apart te lopen. Toch nog een beetje sporterig bij ons op school!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 22:33

Johan Nijenhuis (regisseur van GTST en Costa!) heeft op dezelfde school gezeten als ik. En 100% Isis (die DJ) ook, en Mark Tuitert (die schaatser). Op zich hele gewone mensen natuurlijk, maar achteraf is het wel grappig, want toen ik ze vroeger door de schoolgangen zag lopen, had ik natuurlijk nooit gedacht dat ze nog eens Bekende Nederlander zouden worden. Lachen

Ach, voor mij is het ook nog niet te laat... *LOL*

BTW: ik ga weer lekker off topic, sorry! Schijnheilig

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-05-11 23:33 ]</font>

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 11:16

We waren al lang offtopic gegaan, maar om nog ff verder te gaan, ik heb gymles gehad van een ex-voetballer van De Graafschap, later van NEC.

En ik heb economie gehad van de achterneef van Rob Stenders, maar of dat waar is weet ik niet.

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 11:12

sorry dat ik ff on-topic ga Haha! , maar ik heb hem ook gekocht(one day fly) en hier worden ze nauwelijks verkocht Verward de bak stond nog helemaal vol, snappen jullie dat nou? Ik niet, maar ik vind hem in ieder geval heel tof, erg droge tekst *LOL* *LOL* , enne beroemdheden Verward antonie kamerling en isa hoes(zo heten ze toch:? ben zo slecht in namen) zijn hier getrouwd en komen avec kid(s) hier op vakantie, en nog een aantal "bekende" nederlanders waarvan ik de namen allang niet meer weet

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 12:24

om NOG verder of-topic (sorry maar dat vind ik echt zwaar gezeik, laat een gesprek toch gaan zoals ie gaat, BOEIUH! sommige mensen kunnen zich echt gewoon om nix drukmaken! Ga toch iets nuttig doen! maar ja, mijn mening!) te gaan, ik heb gewoon in de afgelopen 4 jaar nog nooit gymles gehad! Haha!

beetje lui ik HAAAAAAT gym! maar ik doe wel aan fitness Verward hehe

Naja boeiend bericht!

Groetjes Kim