Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Die van ons klappert iig niet.
, Hij si lekker stabiel(voor een vitara want 2 eerder waar ik naar keek zaten echt voor geen meter, met een drempel zat je zo met je kop door je tentendakkie)
zou makkelijk zijn als je 2 trailers mocht trekken
).
Ilindra schreef:Ik heb sinds een jaar een Ssang Yong Korando met een 2.9 turbo diesel motor met intercooler.
Hij verbruikt 1 op 11 gewoon en met de trailer er achter ( 2 paards Ifor Williams met 2 paarden 2480 kg) ongeveer 1 op 6.
Hij rijdt super comfortabel, er zitten goede stoelen in, airco en cruise control.
Ik heb geen last van rammelen of slecht zitten op lange afstanden.
Hiervoor heb ik 5 jaar een Mitshibusi Pajero (short body) 2.5 turbo diesel met intercooler gehad.
Deze verbruikte 1 op 9 zonder en 1 op 5 met trailer.
Ook deze reed lekker comfortabel en rammelde niks, de stoelen zaten nog beter dan die van de Korando.
Beide wagens mogen volgens het papier 2800 kg trekken, maar ik merk duidelijk dat de Korando wat meer vermogen heeft.
Korando en trailer "at the carwash"

) hebben een Chevrolet K1500 Pick Up Z71. Hobbelt niet en zit heerlijk, is de eerste auto waar ik uitgerust en zonder rug- en nekpijn uitkwam na een rit naar de wintersport.
. Tja, dat heb je met zo'n grote kofferbak, daar past veel zooi in.
. Die is wat sterker dan de freelander, beetje pittiger en wat luxer van binnen. Hoewel je met 1 proefrit de stoelen nog niet echt goed kunt beoordelen lijkt het me prima. Ook de freelander zit goed overigens. Ik moet regelmatig naar emmeloord (1.5 uur rijden enkele reis) en dan kom ik er zeker niet gebroken uit.