Ingewikkeld

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mirkim

Ingewikkeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-02 10:38

'Vertel wat er scheelt,' zegt de psychiater tegen de overspannen man.
'Het is allemaal gebeurt door mijn huwelijk. Ik trouwde met een weduwe die een volwassen dochter had. Zij werd mijn stiefdochter. Mijn vader kwam op bezoek, werd daar verliefd op mijn stiefdochter en trouwde met haar. Zo werd mijn stiefdochter mijn stiefmoeder. Mijn vrouw kreeg een zoon. Die werd autmatisch de schoonbroer van mijn vader, want hij is de halfbroer van mijn stiefdochter, die met mijn vader is getrouwd. Aangezien mijn zoon de broer is van mijn stiefmoeder, is hij ook mijn oom. De vrouw van mijn vader kreeg ook een zoon. Dat is dus mijn broer, want hij is de zoon vanmijn vader. Maar hij is ook mijn kleinkind, want hij is de zoon van mijn stifdochter. Mijn vrouw is mijn grootmoeder, omdat ze mijn stiefmoedersmoeder is, waardor ik de kleinzoon vanmijn eigen vrouw ben. Aangezien ik getrouwd ben met mijn goot moeder, ben ik niet alleen de echtgenoot en kleinzoon van mijn vrouw, maar ben ik ook mijn eigen grootvader!"

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 10:40

pfff je moet er maar opkomen zeg!!! zou ik ook spontaan overspannen van worden Haha!

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 10:42

Deze is wel erg leuk. Hoe verzint iemand dit?

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 14:31

ik had hem een tijdje terug in me mail.. en was net van plan hem op bokt te zetten...
He is funny! Haha! *LOL*

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 14:39

oh my god wat ingewikkeld Lips are sealed Haha!

bokkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 23:04

mennnn die is wel heel ingewikkeld hoor! maar hij klopt wel na lang denken. je moet er idd maar opkomen! Frusty