Veel te mooi weer.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-01 15:22

Hallo, iedereen zegt natuurlijk nu dat ik niet moet klagen en dat ik blij moet zijn met dit mooie weer... Dat ben ik ook, maar het is altijd iets minder leuk als je gewoon de hele dag binnen moet zitten om te werken. Scheve mond\ Ik wordt er echt zo slaperig van Slapen , vooral omdat er nog eens niets te doen is ook!!!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 15:29

Hmm, waar ken ik dat van??? *LOL* *LOL* *LOL*

Ik wil ook lekker in 't zonnetje een tukkie doen Gaaaap Gaaaap Gaaaap

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 15:31

Bij mijn opa en oma op het balkon was t wel 31 graden!!!
En ik zit me hier maar te vervelen op bokt Gaaaap omdat als ik buiten kom (achter en voortuin) wordt ik 'bewaterpistoold' *LOL*

Lin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-01 15:36

Hihih, dat is toch juist lekker nu met dat weer, ik wou dat ik dat had, want de hele dag binnen in die droge airco lucht is ook niet alles.

Viera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 15:39

hihih onze klas kreeg een kwatier Schijnheilig eerder vrij

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 15:51

Haha wij kregen 5 (les)uur eerder vrij, daar zit n heel verhaal aan vast, Gaaaap Haha!

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 16:01

Ik moest tot 2 uur naar school Gaaaap
Je word zo moe van dit warme weer! Gaaaap Gaaaap Dromen Dromen

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 17:20

Ja, dit weer is wel fijn, maar je doet eigenlijk geen ... (mag ik dat hier zeggen?), maar ja sommige dingen moeten gewoon gebeuren. Dan maar wat langzamer dan anders

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 21:16

ik vinnut ook wel lekker!had vandaag veel tussenuren heb de hele dag op het gras achter school gelegen in de zon Gaaaap Dromen

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 21:17

Gezellig. Met z'n allen neem ik aan he?

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 21:31

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk dit weer zeg!!! Vingers aflikken
Eg wel!! Lekker de heeeeele dag als het kan Verward sonne lezen muziek draaien en bruin worden (of verbranden Verward )
Ik wou dat ik alle tijd had vanmiddag kon ik maar 2 1/2 uur in de zon liggen en morgen heb ik ook niet als te veel tijd en zondag word het geloog ik weer minder Misselijk
niet leuk dus...
Het klopt wel dat je er soms beetje Gaaaap van word..
maarja dan ga je toch lekker pitte in de zon?
Doegie!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 22:35

vandaag vroeg naar school, in mijn trainingspak want ik moest daarna naar fysio supersnel naar school gefietst, en voor de show had ik mijn fleece (roze) aan gedaan... Damn, had ik spijt van. Daarna naar fysio gefietst, in het zonnetje. Ook weer keihard, want ik moest echt wel opschieten. Daar lekker in elkaar gekneed omdat ik dus mijn hamstring een beetje verdingesd had Boos! toen naar huis, rokje aan en weer naar school. Toen ik op school zat zweette ik me de paasei... Jemig zeg, t was echt warm. Thuis gekomen lekker in het zonnetje gezeten, autorijles gehad en toen weer lekker in het zonnetje gezeten, en vanavond Opa Joop uit de stal gerukt (hij had er zin in, dus hij rukte mij mee) en gereden, en wat was hij weer lekker irri. Hij had last van de mugjes, dus hij sprong op een gegeven moment opzij, dook naar beneden en krabte eventjes zijn beentje. En dat was niet de bedoeling!
Als ik vrij heb vind ik dit weer heerlijk, maar bij een beetje inspanning word je gelijk gekookt, gefrituurd en gegrild! Owkay, alles is beter dan airco....

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 23:37

Tja, dat is het rottige met het Nederlandse weer. Of het is 10 x niks (koud, regen, wind) of het is meteen bloedjeheet...

Heb vanmiddag een erg fanatieke les gereden, in de binnenmanege nog wel (omdat de buitenbak gesproeid werd). Ach, warm had ik het wel, maar dat is soms best lekker. Wat niet zo leuk is, is met dit weer in de file staan, zoals gisteren. Pfff... 45 minuten over een stukje waar je normaal 10 minuten over doet, en dat met de brandende zon op je autootje...

Schijnt de zon, is het nog niet goed! *LOL*