Hondenvraagje...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 21:09

nope... Farm Food heeft maar één soort voer. Op de site staat uitgelegd waarom er maar 1 soort van bestaat.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 00:31

Desiree, het ziet er niet uit als dinervoer, maar door 't scheutje water komt er een lekkere 'diner-jus' vrij Haha!

Tigra weet heel goed wat gewone brok is, dus droogvoer etc. daar is ze nooit echt enthousiast over, maar dit eet ze super Vork Dus een apart dinervoer van Farmfood hoeft niet eens.

Daarnaast kan je natuurlijk ook de uitleg bekijken op de site zoals Maarten al zei *LOL* www.farmfood.nl

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 14:20

Wij verkopen op het werk erg veel Caro-voer. Dat is er in kip-rijst (gewoon onderhoudsbrok), in lam-rijst (hypo-allergeen, oa bij voedsel-allergie), diner en vleesbrok.
Het is prima voer voor een prima prijs. Wij hebben ook dat voer van Leo, maar dat is veel duurder. Eukanuba hebben we niet, maar dat is ook goed voer, alleen vrij prijzig. Farmfood ken ik niet...

Die neus kan echt geen kwaad. Er wordt vaak ezegd dat een hond gezond is als zijn neus nat is, maar lang niet alle hondne hebben een natte neus. Een erg droge neus kan wel vervelend zijn,. met name doordat het kan jeuken. Een beetje vettig houden kan geen kwaad. Nadeel is dat ze het zo weer aflikken (mischien een spelletje doen zodat ie is afgeleidt) tot het is ingetrokken.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 09:34

Ik had net een nieuwe zak smolke gehaald, de volgende keer probeer ik farmfood.