). Ik heb op dit moment een lastig montuur gevolg is dat het klepje niet mooi past ook niet mooi en handig dus
. Nu moet ik dan wel zuinig zijn op die zonnebril wel zonde als die ook stuk gaat
. Nu is er een leuke aanbieding bij de Pearle en kan je gratis een zonnebril op sterkte erbij nemen
. Zal ik dat doen? Moet dan wel een nieuwe bril kopen maar ja nieuwe glazen moet ik toch hebben want die zijn verschrikkelijk beschadigt (jaja ik ben er lomp mee hihih
). Ik kan geen lensen hebben omdat mijn vochtgehalte in mijn ogen te hoog is en daardoor na een halve dag niet meer zien. Ik ga ze weer laten meeten zaterdag en ga eens kijken of ze andere oplossingen ervoor hebben. Nu was het toch al veeeeeels te lang geleden controle kan ik wel gebruiken.
Iemand leuke ideeen voor monturen en zonnebrillen ??

Ik heb nu voor 15 Euro een los opzetklepje gekocht bij Hans Anders. die maken ze op maat voor je bril. Ziet er ook niet echt super uit aar bij mij wel het handigst. ik laat namelijk anders ook mijn bril overal liggen en voor 15 Euro kan je best 1 keer per jaar een nieuw klepje kopen. Ik had eerst ook een 2e bril van Pearle maar daar kon je alleen kiezen uit hele oude modellen voor de gratis zonnebril. En ik heb ook nog eens een tussenmaat (net geen kind en ook geen dames) dus liep ik met een lelijk ding.