Wat doen jullie liever? werken of naar school?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sunshine

Wat doen jullie liever? werken of naar school?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-02 14:35

dat was ff mijn vraag... Haha! Haha! Haha! Haha!

kiss sun

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 14:41

noun eigenlijk geen van beide Haha!
op school heb je alleen maar dat gezever }>
en werken wordt je moe van Schijnheilig
dus ik hang liever heel de dag thuis *LOL*
xx jen

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 14:46

Nou op het moment zou ik ff willen dat ik gewoon een baan had.
Ik doe de HBO-opleiding Nederlands en dat is zoveel werk qua verslagen maken, boeken lezen, enz. dat het me wel eens lekker lijkt om ook echt vrij te zijn op de momenten dat je vrij bent.
Hoewel een baan uiteindelijk natuurlijk meer tijd kost dan school.

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 15:07

Ik denk school Schijnheilig
Ik zou het eigelijk niet weten,vraag het me maar over 5 jaar Lachen

Maud_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 15:14

Werken !!
Na vorig jaar heb ik het helemaal gehad met school, dus ik blijf voorlopig nog wel even werken. (kun je tenminste bokken)

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 15:15

werken!! Maar om een leuke baan te krijgen moet je toch eerst naar school dus tjaa...

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 15:32

Geen idee eigenlijk.

Momenteel ben ik aan het studeren, tenminste, ik doe mijn best Schijnheilig Heb bijna geen college maar moet wel een hele zooi opdrachten inleveren. En vreemd genoeg gaat dat niet zo snel.... Boos!

Werken heeft idd ook zo'n voordelen, aangezien je dan thuis in principe niks meer hoeft. Maar financieel gezien is het wel weer lekker Haha!

Ik MOET gewoon braaf mijn studie afronden, en dan maar zorgen dat ik een goeie baan krijg Lachen

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 15:49

Voordeel van werken is dat je geen huiswerk hebt. Maar je bent wel langer bezig, dan met school.
Ik denk dat ik liever werk dandat ik naar school ging. Op mn werk kan ik ook nog bokken als ik me verveel.

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 15:51

werken!!!
maar volgend jaar ga ik weer full time naar school (eindelijk een leuke opleiding) en daar heb ik ook erg veel zin in Cool

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 15:55

Hmm geen idee, vorig jaar in de zomervakantie wel gewerkt, jaja in de kas Schijnheilig Ik zou er niet aan moeten denken dat me hele leven te moeten doen. Maar als je thuis komt, ben je wel lekker klaar, en heb je niks wat je nog moet doen. En met werk verdien je geld...... Maar ik heb geen idee wat ik nou liever doe.. denk wel werken eigelijk, maar dan wel een leuke baan

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 16:24

Werken! Ben er een half jaar uit geweest, en heb toen in een superdomme winkel gewerkt, en dat vond ik nog beter. Ik ga in de paarden werken...en sja...de rest kun je wel raden natuurlijk Knipoog

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 16:26

School zelf vond ik hardstikke leuk. Huiswerk wat minder maar ik had de mazzel dat ik erg weinig hoefde te leren om goede cijfers te halen. (oke, 1x een jaar overgedaan maar dat had andere redenen)

Werken heeft als voordeel dat je er ook nog wat geld mee verdient.
En ik heb een hele fijne baan, vanuit huis dus veel tijd voor de paarden, zolang ik m'n werk maar op tijd klaar heb.
Nadeel is dus dat ik niet om 6 uur de deur achter me dicht trek.

Ik denk dat ik toch voor werken kies, ik heb veel vrijheid in m'n baan en ik had echt een hekel aan alle regeltjes en het "moeten" op school.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-02 16:29

ik zou liever willen werken hoor ik ben die school echt zat en zit pas in de 1e.
pfff nog 3 jaar tegaan Huilen

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 16:31

Absoluut werken!
Hartstikke leuk in het pannenkoekenhuisje! Verschrikkelijk aardige collega's en je ziet veel mensen. En je krijgt er nog geld voor ook! Hoe ideaal Haha!

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 16:35

denk wel werken!(zit wel in het 1ste middelbaar,is dat in nederland niet brugklas ofzo?)
want me werken verdien je geld,en heb je geen 'huiswerk'
en school zit je wel met je vriendinnen enzo,maar dat heb je (hopelijk!)op je werk toch ook?

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 16:56

Haha! Nou dan ben ik degene die misschien wel weer terug naar school wil Haha!

veel vakanties!!!! en toch wel veel vrije tijd(als je je huiswerk snel afmaakt) minder stress. Huiswerk is dus een nadeel of leraren die geen leuk les kunnen geven.

Met werken heb je het altijd druk, is vaak eentonig(bij mij wel), veel minder vakantie, meer stress.
ach pluspuntje is dan je salaris, maar dan moet je niet te lang naar je loonstrookje kijken om te zien wat er naar de belasting gaat Extreme duivel
Voordeel is weer geen huiswerk(dat mis ik echt niet) en ik ben toch redelijk op tijd klaar(half 4)