GOLF

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-01 17:47

wij hebben altijd op woensdag 5de uur gym (ben pas om half 5 uit dan) en we krijgen nu ook golf met gym, ik vind het echt zo tof!! echt een sport voor mij, je word er tenminste niet zo moe van *LOL*het was dus echt wel heeel kewl. en ik zit er ook serieus over te denken om te gaan golven, naast paardrijden... lijkt me echt gaaf...
moest het ff kwijt!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-01 18:48

wacht maar tot je je GVB (golf vaardig heid bewijs) moet halen, dan praat je wel anders denk ik (3 miljoen regeltjes uit je kop leren)
Ik heb op een golfbaan gewerkt, vandaar

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-01 19:02

ik wil ook golven met gym. wij doen alleen maar saaie dingen zoals piepjes testen (shufflerun?) en over het rampzalige resultaat zullen we t niet hebben, maarja normaal gesproken gebruik ik andere spieren, als je de klas laat paardrijden hebben ze de dag erna ook spierpijn. en ik sta gewoon een 5,0 ze had te weinig van me gezien grr vindt al dat ik zo vaak naar gym ga is t nog niet goed. zal ook is voorstellen om te gaan Golfen.

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-01 21:41

wij hebben zwaar kewle gym leraar.. hij golft zelf ook en heeft nu een cursus gedaan om les te geven in golf.. zijn nietveel scholen die het hebben.. ik sta een 6 voor gym, maar net een 9 gehaald en met golf erbij komt er nog wel een 8 bij.. maar dat was hetd an ook wel hor

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 18:43

golf? jakkes.... Vond er niets aan... Wat een zoutsport... Jemig, en dan die lui die dat beoefenen, hier echt allemaal oetlullen en oettrutten..

Lau