wie doet er aan skaten hier??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-01 20:11

Gekke vraag, maar ik ben ook gek natuurlijk, wie skate hier weleens???
Khad nix te doen en dan moet je toch WAT verzinnen he... *om over te zijveren* Gaaaap Pling

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 20:13

heb het wel es geprobeerd, maar na in 1 minuut 30000 keer op me bek gegaan te zijn en verschrikkelijk zree voeten+schenen kreeg hield ik het maar were voor gezien Verward Party!!

Viera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 20:15

eh pas ik die dingen nog wel

heb ze wel maar doe het niet vaak

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 22:47

Yep, ik skate best regelmatig! Nu ik weer meer met de paarden bezig ben komt het er minder van, maar vorig jaar skate (wat is de verleden tijd eigenlijk) ik zeker 3x per week. Heb me voorgenomen om a.s. zaterdagochtend weer eens een tochtje te gaan maken!

Het merk van mijn skates is K2 en die zijn behoorlijk goed. Ik wilde persé niet van die goedkope omdat ik het vrij serieus wilde gaan doen. Hier kun je tenminste eens een keer 20 km op gaan rijden zonder dat je last krijgt van je voeten of buiten adem raakt. Mijn langste tocht was 32 km, een jaar geleden. Lachen

Maareh... Daniëlle, skate jij zelf veel?

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 22:55

Afgelopen dinsdag gingen we met school skaten. Had ik al heel lang niet meer. Had de skates van m'n broertje gepakt. Niet 1x gevallen! Oké, ik ging ook wel èèèèrug langzaam.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 15:56

In de zomer skate ik altijd 's avonds in het weekend (dan is t minder warm) samen met mijn ouders, broertje en kennis. Dan rijden we n rondje bernisse en soms gaan we dan tussendoor ff zwemmen. Echt heel gaaf is da

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 16:00

ik skate elke dag naar de manege toe (heb namelijk geen fiets, hij is net gejat). is zo'n 8 kilometer.

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 16:33

Ik skate nooit!! vroeger wel haha Clown

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 19:31

Ik eigenlijk niet meer, mijn skates had ik van mn broertje overgenomen dus die waren meer voor op de halfpipe ipv afstanden skaten, daar kwam nog bij dat de lagers best vervuild waren, dus ik moest heel veel werk verzetten om n klein stukkie vooruit te komen, werd ik n beetje moe Gaaaap van, nu rijden die dingen helemaal niet meer, als je met je vinger het wieltje een zet geeft draait ie niet, kan net zo goed gaan lopen *LOL* heb het skaten dus maar weer opgegeven, was er ook niet zo goed in, ben toen ter compensatie gaan hardlopen(met paard, haha, ik heen trekken, hij terug)

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 20:09

pppfff soms... is errug lang geleden...

nu fitness ik om mn conditie beeeeetje op pijl te houden! Lachen

groetjes Kim

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 22:37

ja ik skate voornamelijk om mn spekkies weg te werken maar tis ook wel leuk hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 23:25

'k Vind het best leuk, maar toch ook wel heel eng. Ik ben gewoon echt een scheiterd; veels te bang om te vallen. En vorig jaar gebeurde het dus dat ik eigenlijk zou vallen, maar toen zo raar deed om maar vooral niet tegen de grond te gaan, dat ik m'n rug hartstikke verrekt had. Kon ik dus kromlopend op m'n sokken terug naar huis.... Boos!

Sonja

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 23:50

Ik ben op zich ook wel een beetje bang om te vallen, maar ik draag altijd pols- en kniebeschermers. Daar voel ik me zekerder mee, net als met een cap op een paard. Polsbeschermers zijn overigens echt heel belangrijk om te dragen: als je valt, vangen je polsen de eerste klappen op, met als gevolg dat ze naar achteren toe breken als je geen bescherming hebt, brrrr...

Ik ben tot nu toe (in ruim een jaar tijd) maar één keertje gevallen (ff afkloppen!). Dat was echt heel dom. Was bij een vriendin en wilde weggaan. Zij liep voorop met de hond, ik heb de deurknop in m'n hand en blijf met m'n remblok achter de drempel hangen. Ik val op m'n kont en trek in een reflex de deur achter me dicht, met m'n pink er tussen... AUW!!! Een hele dikke blauwe pink dus, voor de rest niets... Maar dat remblok heb ik er dus heel gauw afgesloopt, meer last van dan gemak!

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-01 10:48

Ik kan (met mn 5-wheels) dus echt NIET remmen he!!! Da's nou zo'n groot probleem! *LOL*

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 12:50

Hihi, ben net terug van anderhalf uur skaten en er zijn geen gekke dingen gebeurd. Oh ja, één keer kon ik niet meer op tijd remmen voor een stoplicht en toen heb ik me maar met beide armen om de stoplichtpaal gegooid en ben met m'n wieltjes in de berm gesprongen. Het is vandaag echt heerlijk weer om te skaten! Party!!

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-01 13:53

hihi, dat doe ik nou ook altijd he, bij ons langs de weg staan superveel bomen, en als ik moet stoppen, omhels ik gewoon ff zo'n boom! Mensen die het zien liggen misschien in een deuk of vragen zich af wat doe die nou weer, maar ik kan zo stoppen! ozo! Hihi, remmen zijn zo overbodig... er zijn ook nog andere manieren als remmen op "officiele" manier! *LOL* *LOL* *LOL*

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 09:37

ik heb echt nooit beschermers om. ik moet zeggen, ik ben ook nog nooit gevallen (ff afkloppen). nouja nooit... laatst wou ik van zo'n skatebaan af. en baf, lag Kim op haar bekkie Haha!
en de eerste keer dat ik die skeelers aan had, kwam de hond van de buren op me af, en ze sprong op mij, en woeps lag kim ook op haar kont! *LOL*
voor de rest nooit gevallen, en die beschermers zit in de weg, dus kan ik niet snel genoeg!
en wat het remmen betreft, als er echt nood aan de man is, spring ik in het gras! alleen die nieuwe verkeersregel dat skaters niet voor gaan van rechts vind ik wel k*t, ik kan niet remmen!!!!!! op een kruispunt

flopsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 18:18

ik skate ook erg veel, vin het echt heel leuk om te doen! ging in het begin best vaak op m'n bek maar dat valt nu wel weer mee, je leert het vanzelf!! beschermers heb ik nooit om, vergeet ik altijd "per ongeluk" dom he?

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 20:44

mijn vriend doet nl kampioenschappen enzow.. wel stuntskaten natuurlijk Party!! hier een paar foto's van hem op skates:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding (was bij de lipton ice dinges Lachen )

ik ga elke vrijdag avond naar de skatebaan met mijn vriend en nog heel veel andere maar veel skaten doe ik er niet Schijnheilig *LOL*

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 21:04

ja ik skate ook wel,alleen in de zomer hoor.net nog gedaan,zit hier helemaal bezweet achter mijn pc Pling

ik heb ook wel goeie ook die K2 dingen.en ik doe wel beschermers om nadat ik twe keer heel hard viel Huilen vond ik dat toch veiliger