heeeeeeeelllllllllp telefoon in de fik

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

heeeeeeeelllllllllp telefoon in de fik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-02 23:12

Had is weer hoor een lekkend flesje drinken in de schooltas. Heel mijn telefoon nat zit ik "rustig" Knipoog in de klas komt er ineens allemaal rook uit mijn telefoon en er komen ook een paar zwartje vlekjes ik heb maar snel de baterij enzo er uit gehaald

Maar nu komt het mooie zit mijn vader met zijn geleerde Lips are sealed blik naar dat ding te kijken zegt ie doet het nog??? Verward
Ik zo van nou ik denk het niet he!! Maar eigenlijk als ie moet ie het toch even proberen (mannen zijn net grote kinderen) En weet hij doet het dus gewoon weer alles doet het alles staat er nog in en op de goede plaats.

Dit is gewoon zo Cool

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 23:25

haha
lijkt me lekker muf...
een zwarte rokende telfoon!

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 16:56

ohh heb je wel geluk gehad!!ik had het ook 3 weken geleden. Khad een blikje cola in me tas en het was examestunt en ze gingen met kleurspray achter je aan rennen om het in je haar te spuiten nou iedereen de wc's inrennen Haha! me vriendin was net te laat dus die zat al helemaal onder het groen ik zo: zijn ze weg??me vriendin jaaa Schijnheilig ik kom dus uit de wchokje staat dat wijf er en hangt aan me tas en door al dat geren en gewiebel is me blikje open gegaan!! Frusty Boos! en toen zwom me mobiel erin en deed het ook niet meer want het was overal in gelopen maar 's avonds kon me pa hem gelukkig nog maken Pling *LOL*