chatten met iemand anders dan je d8?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Boogiegirl

chatten met iemand anders dan je d8?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-02 17:23

beetje vage titel maar kan het in 1 zin niet uitleggen.
ik bedoel je chat met iemand, en dan is die iemand iemand anders dan je denkt.
ik was aan het chatten met Lara(wjerdo van hier) dacht ik dat dat Laratjuh van hier was en dat ze een nieuw mail adres had, hahah!

en net, chatte ik voor de 7de keer ofzo al met ene chantal van de manege.
ik d8 dat dat een andere chantal was, ik zo: jij hebt toch een eigen pony? en die zo: nee.
ik vond het al zo raar. en nu vroeg ik: hoe is het met de liefde? nog steeds '.....'? die zo: hoe kom je erbij heb ik nooit meegehad hoor?
en ik vroeg maar ff hoe die van de achternaam heet en heb ik dus de hele tijd tegen iemand anders gepraat dan ik dacht die het was.

blonT he? hebben jullie dat ook weleens?

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 17:27

Ik heb het regelmatig met mensen die met meerderen op 1 pc zitten.
Denk ik met een goede vriend te chatten, blijkt bijv. z'n dochtertje onder haar vaders naam te chatten, dan kan je rare dingen krijgen...

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 17:52

Ja, dat kan weleens gebeuren. Heel begrijpelijk dat je dat dacht hoor, Boogiegirl. En van Marije ook. Het komt alleen een beetje "raar" over aan de andere kant. Wel leuke spraakverwarring krijg je dan. Lachen
Dat er meerderen op dezelfde MSN zitten, kan ook lastig zijn. Maar aan de andere kant ook wel weer leuk. Zo heb ik de zus van Nathalie leren kennen. Later heeft ze me op haar eigen MSN toegevoegd

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 18:00

Zeeer regelmatig! Ik heb 4 Kim's op m'n msn, en 3 Nienke's... Ik hoef vast niet uit te leggen dat ik met m'n blonde kop soms heel erg in de war ben...

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 18:01

Haha ja dat heb ik ook weleens!
Er waren zeg maar twee mensen verliefd op elkaar.
J. heette: I Love E
E. heette: I Love J

Dus ik dacht dat ik met J praatte, maar eigenlijk praatte ik met E.
Dus ik zo van:

Heb je nog steeds met E?

Hij zo: Huh? Ik ben E.

Haha ik schaamde me dood, omdat ik heel de tijd raar zat te over jongens, want J en ik praten altijd over leuke jongens Knipoog
Ik wil niet weten wat hij op dat moment over mij heeft gedacht Frusty

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-02 18:16

hahaha Knipoog

ook een keer met Apollo hier op msn die had in haar naam iets van 'Jippi!!' en een stom joch die ik niet moet ook.
gelukkig zei ik gewoon 'hoi'ik wou eigenlijk iets heel anders zeggen,
maar mijn intstinkt zei dat ik met de verkeerde chatte *LOL*

MariekeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 18:36

Ja, had ik ook. Ik keek even vlug naar het email-adres en die begon met rat..... Dus ik dacht gelijk dat het iemand was die ik ken van internet die helemaal gek van ratten is. Ik begin dus een heel verhaal blijkt het later dat verschrikkelijk irritante joch te zijn uit m'n klas (heb echt een onwijze hekel aan hem, hij is zo lomp!). Z'n email-adres begon dus met ratm, wat staat voor rage against the machine Frusty

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 18:39

Ik doe het juist vaak expres...
Heerlijk al die verwarringen Haha!

Maar ook vaak als ik op een chatforum zit en dan of goed blond doen en net doen of je ze echt wel kent of juist die mannen sarren en goed het hoofd op hol brengen Knipoog
Heerlijk Haha!

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 18:55

Hahaha ik vroeg een keer aan een onbekend meisje van internet uit mijn lijst (weet niet hoe ze erin is gekomen Verward ) of ze wist wat het huiswerk voor wiskunde ofzo was Haha! Hahaha alleen maar om die naam die was ongeveer hetzelfde als iemand uit mijn klas... En ze zei 'voor nederlands?' terug, en dat wist ik ook niet, dus gaf ik weer antwoord tot ik het ondekte haha Haha! Ik schaamde me dood, gelukkig ken ik haar nauwelijks. Maar moet het geen tweede keer doen hihi *LOL*

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 16:05

doodleuk tegen iemand een verhaal vertellen (hoe voor ll ik mezelf had gezet) bleek ik in het verkeerde scherm te zitten te type... Bloos Clown
Heb ik gewete hoor... Frusty Clown Koe Schijnheilig Haha!