geverfd haar, kijk even.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sidneylover

Berichten: 2115
Geregistreerd: 27-07-05

geverfd haar, kijk even.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 19:00

Hoe kan je de kleur haar dat net geverfd is zo snel mogelijk naar je oude kleur terug krijgen of kan je het snel laten vervagen ? Graag geen reacties als oververven want dat is geen optie.

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 19:01

heeeel veel wassen of even langs de kapper gaan voor advies.

Bitterbal

Berichten: 2508
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Engwierum (Friesland)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 19:02

Ik dacht wassen met Head &shoulders anti roosshampoo..

Succes ermee in ieder geval

Charaz

Berichten: 24378
Geregistreerd: 12-04-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 19:02

wassen met head en shoulders

aerdenhout1

Berichten: 15891
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Velsen noord

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 19:06

Je kan je natuurlijk helemaal kaal laten scheren,maar dat is best wel koud op het ogenblijk.Ik begrijp dat het een tikkie mislukt is?Heb je het zelf gedaan of de kapper.Als het de laatste is zou ik terug gaan.Sorry ik moest wel even lachen,heb het n.l zelf ook een keer gehad en je voelt je best wel ongelukkig.Sterkte ermee!

sidneylover

Berichten: 2115
Geregistreerd: 27-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 19:36

Het is eigenlijk niet mislukt en andere mensen vinden het best mooi, maar het is toch wel een aantal tinten donkerder uitgevallen en voel me eigenlijk niet echt fijn bij die kleur, bij de kapper gedaan. helpt het wassen met head en shoulders echt ? bedankt

Auks

Berichten: 722
Geregistreerd: 09-09-04
Woonplaats: sneek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 19:38

bij de kapper kunnen ze het ontkleuren en op nieuw verven....

sidneylover

Berichten: 2115
Geregistreerd: 27-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 20:07

en dan morgen ook nog naar school *zucht* ik denk dat ik me haar maar nooit meer verf.

Meetje22

Berichten: 3605
Geregistreerd: 15-11-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 20:13

Nou zo erg kan het toch ook weer niet zijn?
Was het anders vanavond een paar keer met head & shoulders anti roos en je zult zien dat de kleur al snel een stuk minder is.

Nicky__

Berichten: 2892
Geregistreerd: 04-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 20:14

idd, dat spul schijnt heel agresief te zijn, dus dan is de kleur er wel wat sneller uit
sucses ermee!

sidneylover

Berichten: 2115
Geregistreerd: 27-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 20:17

helaas heb ik hier geen head & shoulders staan, helpt gewone shampoo ook ?

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 20:22

Is je haar echt geverfd of was het gewoon een kleurspoeling? Kleurspoeling kun je snel laten vervagen door het met Head and Shoulders te wassen, juist omdat die shampoo zo agressief is. Gewone shampoo doet dit dus niet.

_Cindy

Berichten: 2582
Geregistreerd: 08-06-05
Woonplaats: Opperdoes

Re: geverfd haar, kijk even.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 20:24

Dat van mij was rood uitgevallen. Ik heb toen van de kapper Silvering Shampoo of iets in die richting gekregen. Als je een hele fles koopt kost het nogal wat, maar aan een klein beetje heb je genoeg. Bij een beetje een goede kapper hebben ze het geloof ik wel, niet in de winkel.

Melia
Berichten: 9854
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 20:34

als ik jou was zou ik terug gaan hoor! je hebt betaald voor een kleur die je zelf graag wou en niet een 'mislukte' kleur
en anders idd ff wassen met Head & Shoulders

VillaNeusjes

Berichten: 6101
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 20:58

ach meis zolang je niet roze haar krijgt i.p.v. de brandweer rood die je wou (steekt haar vinger op) kun je nog gerust naar school hoor1! en dag erna een langs de kapper voor advies

pelipa
Berichten: 91
Geregistreerd: 23-02-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 21:18

heb je toevallig iets van haarmasker in huis.Zo ja,dat erin doen hele nacht mee slapen met zilverfolie en een handoek.'s Morgens eruit spoelen.Als het goed is moet het dan minder zijn.En anders head&shoulders(ben er geen voorstander van)

aerdenhout1

Berichten: 15891
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Velsen noord

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 22:18

Je kan morgen naar school een paar dingen doen.n.r 1 je meld je gewoon ziek en blijft ziek tot je haar weer een normale kleur heeft. n.r 2 ik weet niet hoe oud je bent maar als je een brommertje hebt hou je je helm op en zegt dat je hem niet afkrijgt.n.r 3 een hoofddoek om met een afgrijzelijke kleur, zodat, als je de volgende dag naar school gaat zonder,de kleur van je haar door iedereen mooi wordt gevonden.n.r 4 gewoon met een stalen gezicht naar school en zeggen dat dit toch echt de aller aller nieuwste trend is.Ik zou zeggen kies er een uit.Laat ons nog wel even weten wat de reacties waren. (ik denk eigenlijk dat het wel meevalt )

krummel

Berichten: 1150
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Op stal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 23:00

Het is dus bij de kapper gedaan dan zou ik terug gaan en zeggen dat dit niet is wat je wou. En anders kan je ook een ontkleurder kopen die ontkleurt je haar. Maar als je die minder lang erin doet dan op de verpakking staat word je haar er lichter van (spreekt uit ervaring ) En anti-roos shampoo werkt ook wel maar niet zo heel goed vind ik zelf.

Ik had namelijk ook een keer dat ik me haar geverft had en toen was het veeeeel te donker bijna zwart! En toen had ik ook ontkleurder erin gedaan, en toen was het wel mooi.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 23:02

Van ontkleurder wordt het toch juist kleurloos? Soort pastelgeel?

krummel

Berichten: 1150
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Op stal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 23:03

Ja maar op de verpakking stond dat je het er 30 minuten in moest doen en ik had het er 15 minuten ingedaan en toen was het lichter geworden bruin ipv zwart.

Onyx88

Berichten: 739
Geregistreerd: 22-01-06
Woonplaats: Woerden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 23:09

Uitkijken met ontkleurders. Ik heb mijn haar geprobeerd te ontkleuren maar door de roodtinten in mijn haar werd het oranje. Ik zou gewoon even wachten en wennen. Misschien ben je er nu gewoon nog helemaal niet aan gewend? Plaats eens een foto, dan kunnen wij keuren of het wel zo afgrijselijk is als jij beweerd

Antiroos shampoos maken de kleur inderdaad lichter. Maar als je je kleur licher gaat maken met antiroosshampoos haal je ook de 'helderheid' eraf. Vaak word het dan wat doffer dan dat het was en volgens mij is dat ook niet je bedoeling.

Antistar

Berichten: 1152
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Gasselte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 23:59

Onyx88 schreef:
Uitkijken met ontkleurders. Ik heb mijn haar geprobeerd te ontkleuren maar door de roodtinten in mijn haar werd het oranje. Ik zou gewoon even wachten en wennen. Misschien ben je er nu gewoon nog helemaal niet aan gewend? Plaats eens een foto, dan kunnen wij keuren of het wel zo afgrijselijk is als jij beweerd



DAT HEB IK NU!
Ik heb het van blond naar zwart.
Van zwart naar bruin. (overgeverfd, werd zwartbruin -_-')
Van die kleur heb ik er een ontkleurder overheen gegooit.
En nu is het oranjeee.
Dus nu moet het met telkens lichtere highlights terug gezet worden.
Maar maandag kan het weer blond!.

Maar door al dat verfen is er ontzettend veel haar uitgevallen.
Vooral dus na die ontkleurder.
Ik had een hele bos haar, en is er een heleboel weg.
Het is niet lelijk ofzo, maar als je dun haar hebt zal ik zowiezo ERG uitkyken.

Ga even naar de kapper voor goed advies.

Onyx88

Berichten: 739
Geregistreerd: 22-01-06
Woonplaats: Woerden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 00:02

Ik heb het ook van blond naar zwart geverft. Ik heb het sowieso allerlei kleuren gehad en ik verfde zelf dus het ging geregeld mis. Nu ben ik niet een persoon die zich snel schaamt en ben met alle kleuren, ook de lelijke, gewoon naar school etc. geweest.

Ik heb ook mijn haar doodgeverft met ontkleurder. Het was zo dood dat ik er niet eens meer een borstel doorheen kreeg, verschrikkelijk pluizig en natuurlijk heel veel uitvallen. Ik heb het van tot over mijn schouders zo kort afgeknipt dat er niet eens meer een staartje in kan. Staat wel leuk maar het was natuurlijk niet helemaal de bedoeling.

Uitkijken met die ontkleurders dus. En zwart is gewoon wennen. Iemand die blond is ziet er heel anders uit als hij ineens zwart is. Je huid word lichter en je lijkt snel minder stralend/kleurrijk. Dat is mijn ervaring tenminste.

Onyx88

Berichten: 739
Geregistreerd: 22-01-06
Woonplaats: Woerden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 00:04

Ohwja, blondines schijnen ook kwetsbaarder haar te hebben dan donkerharigen. Ik ben bij veel kappers geweest om het ooit op te laten knappen (heeft niet geholpen) maar veel zeiden dat.

Jiske_Nilis

Berichten: 665
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 00:05

Misschien moet je er gewoon even aan wennen,, andere mensen zeggen toch dat het leuk staat! Maar idd als je het veel wast en ook als de zon weer een beetje erop komt word de kleur alweer wat lichter.. en als het je echt niet bevalt zou ik terug gaan naar de kapper.