sommige liedjes...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

assie

sommige liedjes...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-02 13:31

Toen mijn konijn doodging (al een hele tijd geleden, een jaar of 6 denk ik) draaide ik thuis heel erg vaak het nummer 'La Solitudine' van Laura Pausini. Toen mijn lievelingsvogel doodging, draaide ik dat nummer ook. Ik heb dus behoorlijk verdrietige herinneringen aan dat nummer Verdrietig .

Ik had het al heel erg lang niet meer gehoord en gisteravond, op een hele gezellige avond, met een boel vrienden draaiden ze dat nummer ineens. *slik* meteen had ik een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen. Moest meteen weer half huilen, alleen maar doordat ik dat liedje hoorde. Ik ben dus maar de kamer uitgerend, even naar buiten toe, weer tot rust komen. En iedereen keek toch raar dat ik ineens bijna in huilen uitbarstte... Lachen
Stond ik daar buiten, komen er 5 mensen naar buiten; o astrid, wat is er? waarom moet je nou huilen? Vond het toch wel heel lief van ze dat ze naar buiten kwamen Lovers Maar ik vond het ook stom van mezelf dat ik begon te janken, alleen maar door een zo'n liedje Scheve mond Frusty

Hebben jullie dat ook bij sommige liedjes? Dat je hele stemming er door wordt veranderd?

Sibold

Re: sommige liedjes...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 13:39

assie schreef:
Hebben jullie dat ook bij sommige liedjes? Dat je hele stemming er door wordt veranderd?

Ja zeker wel... ik heb dat dan niet met mijn konijn maar wel met Kipje (dat was een van mijn poezen) die op de dag dat ik lid werd van Bokt dood is gereden... snik. Tegenwoordig jank ik niet meer zoveel, maar als ik Gravity hoor van Ilse de Lange sta ik altijd even stil bij die bewuste dag.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 17:00

dat heb ik ook bij ehm hoe heet dat liedje ook alweer? "love me for a reason" van boyzone. Dat was op de radio toen wij net mijn lieve nijn in hadden moeten laten slapen Huilen en verder word ik weer heel vrolijk als ik dat liedje hoor van:"pas manger, dans l'amour" Haha!

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 17:03

Ja als ik 'If you believe' van Sascha hoor dan moet ik weer aan Fair denken en bijna huilen... Huilen
Ik vertel het alleen niet zomaar aan iemand, want ik denk niet dat iemand dat begrijpt (behalve jullie dan).

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 17:06

Dat heb ik nou met dat nummer van N'sync, Thinking of you (I drive myself craaaazy thinkin' of youuuuu blablabla).
ookal is er nix aan de hand, als ik dat nr op zet kan ik zo weer gaan Huilen
Al die dooie beestjes, verkochte vzpaarden, Huilen Huilen Huilen

assie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-02 17:09

auk schreef:
en verder word ik weer heel vrolijk als ik dat liedje hoor van:"pas manger, dans l'amour" Haha!
JAAAA!! die was ik haast vergeten! Maar dat gaat ook helemaal op voor mij *LOL* Party!! Party!! Ik krijg meteen zin om te dansen als ik er alleen al aan denk Party!! (en ik kan niet eens dansen... nouja, die dansjes van daar kan zelfs een bosaap nog wel dansen *LOL* )

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 17:19

en natuurlijk:"follow the leader leader leader, follow the leader" one, two, en tour en tour" haha, ik krijg gelijk weer goeie zin Haha!

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 18:03

auk schreef:
en verder word ik weer heel vrolijk als ik dat liedje hoor van:"pas manger, dans l'amour" Haha!

jaaaaaaaaah! hoe heet die eigenlijk dan kan ik 'm downloaden Tong uitsteken Haha!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 18:20

Ik heb dat met een nummer van Marco borsato...

heb er bepaalde herrineringen bij, en als ik dat nummer dan weer hoor *heb het op cd...* is het toch weer ff slikken!

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 18:28

ja als ik bevoorbeeld een bepaald liedje op de radio hoor, dan springen soms ineens de tranen in m'n ogen (bij liedjes waar ik niet zulke leuke herinneringen aan heb), en ik heb niet echt liedjes waar ik vrolijk van word Haha!

Noortje__

liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 18:53

hoi ik heb dat met michel van anouk alleen gaat dat bij mij dan over mijn vakantie vriendje dat herinnert mij aan hem (al 2 jaar geleden) hij was zo speciaal.en bij westlife alleen kan ik niet meer op de naam van dat liedje komen.groetjes noor

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 19:20

ik heb het met een nummer van celine dion (weet de titel zo ff niet meer, maar als ik hem hoor wel)
die is gedraaid op de crematie van een goeie vriendin van me Verdrietig

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 19:23

Ik begin steevast te grinneken *LOL* als ik het nummer "I want it that way" van de Backstreet Boys hoor. Toen mijn neef trouwde hadden zijn vrienden er namelijk een hilarische actvan gemaakt. Stel je voor dat op that er flink met de heupen wordt geschud Party!! . Inclusief opgescheurde shirts en uitzinnige fans (vriendinnen) met posters en t-shirts met opdruk.

Was echt geweldig, zit ook nu met een big smile achter m'n compu.
Laatst bijgewerkt door Cathelijne op 12-05-02 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 20:30

is iets van iemand die dood gaat en zingt

goed byue mai friend
blablabla

refrien

we hef joi we hef fun we hef sizens in de sun
blabla

goed byu papa

jou was graind for my
ik was de blanc scheep fron de familie
blablabla
goed byue papa is hard life

k word hier trist van sorry van da slecht engels, zit nog maar ik zesde.

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 21:33

Ethelate schreef:
Ik heb dat met een nummer van Marco borsato...

heb er bepaalde herrineringen bij, en als ik dat nummer dan weer hoor *heb het op cd...* is het toch weer ff slikken!

Je bedoelt Zij?
Als ik dat nummer hoor huil ik in mezelf,echt heel vaag, want zijjjj, zij is de eb en vloed voor,zij is de beste, van allebij, ja zij maakt me beter,lalalala

En al wil je me écht vrolijk hebben,draai dan de remix van danté thomas,miss california(wel de remix he'), vakantieliefdes * Haha! *

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 23:00

Pouskintje schreef:
is iets van iemand die dood gaat en zingt

goed byue mai friend
blablabla

refrien

we hef joi we hef fun we hef sizens in de sun
blabla

goed byu papa

jou was graind for my
ik was de blanc scheep fron de familie
blablabla
goed byue papa is hard life

k word hier trist van sorry van da slecht engels, zit nog maar ik zesde.

goed hoor je engels!
moest wel ff grinniken maar ik vind het heel dapper
ja ik heb dat ook bij sommige liedjes Scheve mond Haha! dat verschilt nog al
weet zo geen voorbeeld maar soms! die herrineringen...

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 23:56

veel nummers waarbij ik toch wel even moet slikken.
Kane-Head Down
Radiohead-Street Spirit
Pearl Jam-Black
Manic Street Preachers-meerdere nummers
Incense-Last Day

aantal die ik hoorde/sloegen op het feit dat een vriend van me was overleden, en ook nummers waar k gewoon spontaan een brok van in mn keel krijg.
Maar veel nummers van bijv. Face Tomorrow geven weer een mega energie kick Lachen

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 00:42

Oh zeker, bijna alle cd's die ik heb associeer ik, met een 'periode', een gevoel of iemand...heb wel voorbeelden maar dan moet ik vrij veel uit gaan leggen.

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 12:13

Ojaa, dat heb ik ook. Toen mijn Shetland Pony Nobel overleed ging ik altijd als ik aan hem d8 een liedje luisteren wat ik zo mooi vindt. En telkens als ik dat liedje hoor barst ik in tranen uit... Huilen

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 12:30

Toen Tinne verkocht werd, had ik net de cd van Twarres gekocht (=allemaal zielige liedjes vind ik, maar dat had ik toen net ff nodig!) En altijd als ik die cd nog ff op zet en ik luister naar liedje 2 (Dececions heet t geloof ik) dan springen de tranen weer in me ogen... Huilen

Aan de andere kant, als ik Heaven van DJ Sammy ft. Do hoor, dan wordt ik weer errug blij...want tijdens dit liedje heb ik mn lover leren kennen Haha! Lovers Baby, you're all that I want... Haha!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 14:27

Just a perfect day van Lou Reed....dat nummer is gedraaid op de begrafenis van een vriendin van me....doet erg veel pijn als ik dat nummer hoor...was vorig jaar..

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 14:46

ik heb dat bij dat liedje van Luna Lunita - La luna.. dan ga ik dus echt wel huilen..

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 15:24

Ik denk dat zo goed als iedereen dat wel heeft! Ik heb ook een paar liedjes waaraan voor mij een herinnering vastzit, maar daar ga ik nu verder niet op in. Scheve mond

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 16:12

dat heb ik met het nummer van Marco Borsato-Kom Maar Bij Mij en Waarom Nou Jij...
als ik die nummers, staan de tranen in mijn ogen....
ik denk dat iedereen wel 1 of meerdere van dit soort liedjes heeft

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 16:48

Alles Kwijt - Marco Borsato, dat is het Deurne liedje, en als ik dat hoor mis ik mijn friends van Deurne zo ontzettend...
Niemand - Marco Borsato, dat doet me heel veel aan mezelf denken

Total Eclipse of the heart - Bonnie Tyler - in de tijd van crisis met mijn vriend

I still Cry - Ilse Delange - heeft ook met vriend te maken

Hetere Vuren - De Kast - doet me ook heel veel aan mezelf denken

In Nije Dei - De Kast - Doet me denken aan het concert van de Kast waar ik ben geweest, en doet me denken aan mijn Friese oorsprong waar ik errug trots op ben hier in Noord-Holland.

En zo zijn er nog heel veel meer. Ik heb er ook heel wat waar ik vrolijk van word:

Kiss from a rose - Seal - mijn vriend heet Roos van zijn achternaam

enz enz enz enz