de wildwaterbaan in centre parcs...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Macario

de wildwaterbaan in centre parcs...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-02 20:26

....IS GAAF!!

in het begin dacht ik echt zo van: *slik* maar nu dus echt niet meer.. ik heb er wel vette blauwe plekken aan over gewhouden maar het was echt ONTZETTEND gaaf Haha! alleen niet zo slim dat ze punten aan die stenen hebben gemaakt.. *auw* is echt voor herhaling vatbaar joh.. me vriendin en ik hadden echt vette schik.. Haha! sorry moest het ff kwijt Tong uitsteken

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 20:30

Die in het tikibad (die helemaal bovenin zit) is eng!!! Ik ben normaal nooit bang voor dat soort dingen, en ging er gewoon in, en het leek net of de glijbaan gewoon stopte Bloos Vervolgens kwam ik heel hard op mijn rug terecht, en was ik me het lazarus geschrokken. Op het eind moest ik wel een heel stuk kruipen, anders kwam ik niet aan het eind van de glijbaan.

Ik vind het tikibad een k|otebad! Heel mijn rug lag open na die dag! Boos!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 20:48

XoNo schreef:
Die in het tikibad (die helemaal bovenin zit) is eng!!! Ik ben normaal nooit bang voor dat soort dingen, en ging er gewoon in, en het leek net of de glijbaan gewoon stopte Bloos Vervolgens kwam ik heel hard op mijn rug terecht, en was ik me het lazarus geschrokken. Op het eind moest ik wel een heel stuk kruipen, anders kwam ik niet aan het eind van de glijbaan.

ik was te jong en toen lieten ze me er in
heb daar ook aan het eind een soort afrembad
stuk recht waar je je vaart moet kwijt raken
ik was licht en vloog door, knalde aan het eind zo die buis uit! dat doet ook auw!
en CENTERPARCS IS GAAF!
ik ga de grote vakantie 10 dagen heen!
vet zin in!
mag paardje ook mee Lachen
en een vriendin (evt met paard) dus kunnen we daar mooi rijden! Kwijl
in de natuur! Kwijl Pling

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 20:51

Ik kon er ook geen genoeg van krijgen, steeds met me broertje en neefjes erin. Kwam we eruit, gingen we weer richting de ingang *LOL*

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 15:46

Ik ken die achtbaan niet...alleen zou er wel is in willen Bloos Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 16:22

sunshine schreef:
Ik ken die achtbaan niet...alleen zou er wel is in willen Bloos Haha!

idd,lijkt me wel leuk!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 17:29

Achtbaan? We hebben het over een wildwaterbaan mensen!

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-02 17:46

we hebben het hier over een wildWATER baan.. en ik heb er behoorlijk veel blauwe plekken aan overgehouden en dat is meestal niet bij een 8baan Haha! maargoed. het is als je gaat ZWEMMEN bij centre parcs.. en dan word je helemaal meegesleurd en zo echt COOOOOOOL Haha!

Linnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 19:20

welke centerparks zijn jullie geweest?! en wanneer....
soraya van hiero op bokt is deze vakantie gegaan... toch jette?!

x linnie

Marthe

EEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej cool man!@!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 21:39

Leuk dat het leuk was..........................................
Heb je istaie vandaag trouwens al uit de wei gekregen.
Verward Verward O sorry ik moet kappen. TOt morgeh.......... Party!! Party!! Party!! Party!!
*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Haha! x Haha!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
x
x

x
Knipoog Knipoog Knipoog Haha! Haha! Haha! Haha! Tong uitsteken Tong uitsteken Knipoog Knipoog Vingers aflikken Vingers aflikken Kusje Kusje Party!! Party!! *LOL* *LOL* Lovers Scheve mond Gaaaap Gaaaap Lips are sealed Lips are sealed Cool Pling Lachen Verdrietig Koe Koe Koe Koe Koe Koe Koe Koe

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 21:44

XoNo schreef:

Ja, ik vind het ook een k l o t e bad!! Ik ben er 3 keer geweest ofzo en alle drie de keren kwam ik met blauwe plekken, rode plekken of schaafwonden terug!
Niet normaal meer!
Je hebt er ook een glijbaan dat keihard gaat en op het eind draai je zo'n rondje en dan val je in het water.
En mn oom is in een glijbaan geweest waar water in zit en je geen adem kan halen ofzoiets Verward
't is alweer lang geleden dus ik weet er niet zoveel mee vanaf.
maar de herrinneringen die ik eraan over heb gehouden zijn niet zo fijn, nee

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-02 22:09

aan het einde is wel zo'n soort watervalletje (heel vaag) en daar word je helemaal naar beneden gesleurd en dan kom je bijna niet meer boven maar daar moet je dan gewoon vanaf duiken

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 00:02

Ja, inderdaad skipper, je hebt ook zo'n soort glijbaan waarbij je onder water gehouden wordt en geen adem kan halen. Ik durfe niet, en zou nog steeds niet durven denk ik, omdat ik zo'n soort situatie echt in paniek zou raken, wetende dat ik geen adem kan halen!

De enige glijbaan die ik leuk vond, was zo'n meter lang, en eindigde in het geval dat je 3 meter naar beneden viel *LOL* Kreeg je tenminste geen blauwe plekken of schaafwonden van Knipoog

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 20:13

XoNo schreef:
Ja, inderdaad skipper, je hebt ook zo'n soort glijbaan waarbij je onder water gehouden wordt en geen adem kan halen. Ik durfe niet, en zou nog steeds niet durven denk ik, omdat ik zo'n soort situatie echt in paniek zou raken, wetende dat ik geen adem kan halen!

Die is al een tijd nie meer in gebruik! Ik ben er dit jaar 3 keer geweest en de Fly Over is nog niet aan geweest. Water in die glijbaan is dan ook erg ranzig als je er van bovenaf inkijkt Haha!

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 21:08

XoNo schreef:

De enige glijbaan die ik leuk vond, was zo'n meter lang, en eindigde in het geval dat je 3 meter naar beneden viel *LOL* Kreeg je tenminste geen blauwe plekken of schaafwonden van Knipoog

Ja, die vond ik ook gaaf!!
Ik deed mn ogen dicht (moest van mn nichtje Verward) en ik wist natuurlijk helemaal niet wat er komen zal *LOL*

katjatencate

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 16:16

volgens mij hebben ze die nu niet meer, maar een paar jaar geleden hed je in het tikibad een glijbaan en die heette de Flits, super dunne glijbaan met een vrije val naar beneden. je ging echt gewoon stijl omlaag. Kei cool !!!!!!!!!!!!! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 16:18

Citaat:
volgens mij hebben ze die nu niet meer, maar een paar jaar geleden hed je in het tikibad een glijbaan en die heette de Flits, super dunne glijbaan met een vrije val naar beneden. je ging echt gewoon stijl omlaag. Kei cool !!!!!!!!!!!!!

Die is er nog steeds hoor, ben er een paar weken geleden nog af geweest....en weer....en weer....en nog maar een keer....

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 14:05

De wildwaterbaan in center parks is SAAI... Ze zijn overal hetzelfde daar niet van. Maar ik ben in de Kempervennen geweest bij Eindhoven in de buurt ergens.
Maar ik had echt zoiets van...jeetje, is dit het nou? Op je buik was het nog wel leuk. Alleen die blauwe plekken vond ik wat minder.

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 14:19

Ik vind ze wel leuk om een paar keer in te gaan ofsow. maar echt geweldig vind ik ze niet... welke ben je geweesty dan? welke centerparcs..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 15:26

ik denk dat ze in de Huttenheugte is geweest!!!

Die wildwaterbaan daar is echt heel erg leuk toen ik nog klein was een nog heel veel durfde Haha! zat ik onder de blauwe plekken en schaafwonden eht enige wat ik daar ik dat zwembad deed was van de wildwaterbaan af gaan!! Ben laatst ook nog geweest met mijn vriend.

Dat een meisje van 19 dan nog zo'n kinderlol kan hebben Haha!

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-02 15:55

nee naar heijderbos of zowiets.. is ook super VETT daar hoor!