Piercings ( again )

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mystic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-01 09:53

Hebben er mensen buiten piercings om nou ook tattoos? zo ja welke en hebben die een speciale betekenis?
ik heb zelf 3 piercings(navel,neus&tong)
en 2 tattoos (1tje heel laag op men rug haast op mijn kont en das een tribaltje)O:)
en 1 speciale die heb ik dit jaar voor mijn verjaardag gekregen van drie vriendinnen het is een streepjescode met hun initialen en de dag van mijn 16e verjaardag er in getattoeerd ( J2B10F00 ) mijn moeder was er iets minder blij mee omdat ik al piercings en een tattoo had maar ze vond het naderhand wel gaaf van men maatjes... Knipoog

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-01 13:54

Ik heb 2 piercings gehad, 1 in wenkbrauw en 1 in onderlip....had al 10 gaatjes (5 per oor) in mijn oren, na een val 1 uitgescheurd dus eigenlijk maar 9.

Ik heb dus 3 tattoo's, een tribal om mijn navel heen, een zelfgetekende op mijn schouder en een zinnetje "Not sorry Not ever" om me eraan te herrinneren dat je alle keuzes om een reden maakt en dat gedane zaken geen keer nemen (heb ik toch nog weleens moeite mee hihihi)...

Ik wil er nog een paar bij, maar wanneer waar en hoe? Eigenlijk op mijn bekken/heupgedeelte op mijn rug maar daar heb ik een paar flinke moedervlekken en om daar over heen te tattooeren, kan slecht zijn. Makkelijker is om te bedenken wat ik erop wil hebben!

Groetjes,

Manon

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-01 19:23

haay Ik het er 1 op m'n linker schouder zeg maar links van je bh bandje een tribal eenhoorn en mijn schattige vriendje heeft er een foto van die ie zou opsturen dus hoop dat ie dat heel snel doet!en dan komt ie hier te staan

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-01 23:18

ik heb een tattoo op mijn schouder,een zelf ontworpen tribal,en ben bezig een nieuw ontwerp te maken die onderaan mijn rug komt

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 16:59

Ik niet. Ik heb er een aantal jaren geleden wel eens over zitten denken, maar ik ben toch blij dat ik het niet gedaan heb.
Sommige tattoos kunnen best mooi zijn, maar voor mij hoeft het niet.

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 19:29

Brrr, moet er nie aan denken... dat geprik in je lijf!

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 19:38

lijkt me kewl een tattooo... ik heb altijd van die ingevingen van: jaaaa dat zou kewl zijn. maar ik weet eigenlijk niet wat ikd an zou willen, waarschijnlijk wel iets dat ik zelf ontworpen heb. vind ik wel zo origineel.. en waar tja... op de zijkant van m'n kont.. onder me heup zegmaar. lijkt me wel mooi.. op je enkel vind ik ook wel kewl...
doet het eigenlijk pijn? oja ik wil al heel lange en wenkbrauw piercing....

!$H@N@!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 20:09

hallo.
ik heb een piercin.
1 in mijn navel
ik ga er ook nog 1 in mijn tong zetten als ik ongeveer 18 ben.
ik wacht inieder geval wanneer ik in nl terug ben.
ik ga binnenkort een tattoo zetten.
een duiveltje op mijn kont aan de zeikant.
zodat je die net ziet als ik mijn bikini aan heb
mzzl.

!$H@N@!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 01:56

hey yor ik kan mijn tattoo natuurlijk ook in nl zetten dan ga je wel mee he?

~XXX~
moi

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 08:55

uuh ja hor, dan mag in mijn hand knijpen als het pijn doet Verward
gaan we wel naar Tattoo Bob ofzo hahah

astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-01 10:16

nou ik heb ook 2 piercings( navel en tong)
enik heb 5 tattoo's een is heel speciaal die hebben mijn man en ik 2 jaar geleden gezet dat is een ring we hebben allebei dezelfde en op onze polsen hebben wij onze naam laten zetten dan heb ik een tribal op mijn enkel en een hele grote die begint op mijn rechterarm en loopt over mijn schouder naar mijn rug toe en nog een tribal-band dat waren ze ,maar ik wil er nog graag een bij laten zetten maar weet nog niet precies wat voor een zodra ik het weet horen jullie het