gekke boerenkool

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-01 13:11

ik kwam toennet op mn kamer, keek in de kooi van mn birdie en schrok me dood. t leek net of ie helemaal ondergebloed was, zn hele koppie en zn borst. veertjes zaten aan elkaar geplakt enzo... maar toen ik goed keek zag ik dat t water was, hij had in zn drinkbakje gezeten met zn koppie. weet ook niet hoe ie t voor elkaar heeft gekregen, de tralies (heet dat zo??) waren ook nat, zaten allemaal druppeltjes aan. en Boerenkool zat heeeel onschuldig te kijken... gek beest

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 13:15

weet je wat Voltrack doet? Als hij de kans krijgt steekt hij zijn hele hoofd in het water om te drinken, want het onderste uit de kan is het lekkerst! Laatst was hij dat weer aan het doen (ik rolde ondertussen over de grond van het lachen), maar de ton waarinhij het deed was nogal diep, dus zijn hlee halster was nat. En hij maar idioot kijken. En als hij dan bijna adem moet halen blaast hij heel hard bellen...
EN ALS JE HET NIET GELOOFT KOM JE MAAR KIJKEN! is echt zo.. tis wel het onzinforum, maar ik banketstaaf niet altijd uit mijn nek!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 17:15

Nou dan heb ik er ook nog een.

De hond van mijn moeder zwemt onder water om stenen van de bodem te halen. Ja helemaal alleen het staartje zie je nog boven het water uit komen. Echt heel getikt ????

Gr Pris

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 17:28

hahahahha dan lijkt ie net zo'n eend hihih Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 17:44

Hahahaha, heet 'ie Boerenkool???? Ik dacht dat wij maf waren, met een konijn dat Poessie heet *LOL* *LOL* *LOL* !

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 22:37

JA stoere naam he??
zn zusjes heten radijsje en saucijsje (heb er zusjes van gemaakt want ze hebben roze en Bk blauw verschil kan ik dus nie zien of voelen) paps en mams heten Chilli en Mais (lach nie) dan heet een ander stelletje Janneke en Naika volgende stelletje jip en milky (ja t moest jip en janneke zijn maar ze bleven zonder naam) dan heb je nog een sunny (van janneke en naika broertje heet boris??? ikke nie verzonnen) Yellowby (hij is geel) en eentje waarvan ik de naam vergeet maar staat in mn natuurkunde schrift. en dan hebben we er nog 6 naamloos maar daar is nog niet zeker van of ze blijven (radijsje en saucijsje misschien ook nie) en daarvan gaan er waarschijnlijk 2 naar de zus van Ineke2.

maarreh maaike dat heeft ie bij mij geleerd hoor. schrok me in t begin ook dood als ze dat deden maar nu boeit het me weinig. vindt het er wel fris uit zien zo'n gewassen koppie.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 09:29

Hihi, mijn zusje had ooit twee goudvissen die ze Links en Rechts had genoemd. banketstaaf toen er eentje doodging, want links en rechts zijn nou eenmaal relatieve begrippen die alleen maar samengaan, anders betekenen ze niets... Lachen

En onze kat Droppie was ook een idioot wat water betreft. De meeste katten zijn bang voor water, maar hij dronk vaak uit een druppende kraan en dan kon je de kraan steeds harder zetten, maar dan liep hij nog niet weg. Sterker nog: hij ging dan in de wasbak liggen en liet dan gewoon het water over zich heen stromen! Hij vond het ook heerlijk om in de douchebak te rollen als die nog nat was. Gek beest. *LOL*

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 09:40

Ons jonge vogeltje dan (toedidoe heet 'ie)...
als 'ie je lief vind en je doet je mond open, krijg je een zaadje van hem!!!! Kiept 'ie zo in je mond.
En zaterdag nog ik kom uit de keuken met een glas drinken voor Harmen (vriend) en voor mij.
Komt 'ie gelijk op me af vliegen zodra je de deur open doet. Geef ik die cola aan mijn vriend, gaat op de rand van het glas zitten, wil mijn vriend een slok nemen. Duikt 'ie zo in de cola!!! (hihi, en het was nog de bedoeling ook, gaat ie zitten badderen) Ik haal het badje (van de kanaries, die gaan elke dag in bad *LOL*, doe er water in. Wil die niet.
Pak ik een ander glas doe er water in, en daar wilde die in (nou ja omdat het moet, de cola moet er toch af *LOL*
FF later vliegt 'ie weg zit 'ie beteuterd naar z'n veertjes te kijken en te pikken die helemaal aan elkaar geplakt zitten, echt humor.....
Tja dieren he..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 12:28

Mijn moeder heeft een tamme mus van 9 jaar oud. Hij heet Eitje (daar kwam hij tenslotte uit). En hij valt nu regelmatig van zijn stokje af en hoor je "plof" en dan klimt hij weer langzaam omhoog. Beetje zielig maar het ziet er heel komisch uit. Niet verder vertellen trouwens want het is illegaal om een mus in een kooitje te hebben! Ik heb hem samen met mams grootgebracht omdat hij uit het nest was gevallen op de manege. We hebben een tijdje daar alle mussenbaby's opgevangen en grootgebracht. De meesten werden gewoon groot en konden weer uitgezet worden op de manege maar Eitje bleef tam en kon dus echt niet uitgezet worden en hij kan nog steeds niet goed vliegen.
We hebben ook een hond gehad die dook, die verdween ook helemaal onder water, zelfs de staart ging onder. Dan kwam ze ook weer met een steen boven. De eerste keer schrok ik me rot toen ze dat deed, ik dacht dat ze verdronk.

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 16:36

mijn konijn heete muis, mijn nieuwe heet Muffin. hihi, Katrien ik dacht dat er stnd dat je een muis had die uit een ei kwam!Iemand die ik ken had een tamme kraai, maar daar is een jonge pony op gaan staan Verdrietig Misselijk