Charmed!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sibold

Charmed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 20:46

Lig nu -heel onschuldig- op de bank te bokken (met laptop) en met 1 oog naar Charmed! te kijken. Best wel leuk als je er niet teveel van ziet. Tegenwoordig wel een hoog bay-watch-silicone-tiet gehalte en vooral veel bloot... Verward

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 21:14

Ik geloof dat de boodschap duidelijk is... Bokkkers kijken niet naar Charmed... Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 21:26

Ow jawel hoor, heb gekeken. Tegenwoordig kijk ik sowieso niet veel meer tv, maar tot een half jaar/driekwart jaar geleden stonden er nog bijna dagelijks series als Charmed, Dawson's Creek, Seventh Heaven en Roswell op het programma. Echt leuke series! Haha!

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 21:29

Okeeeeeeee, gelukkig! Ben ik tenminste niet de enige, ga zo door met Buffy the Vampire Slayer (heb ik minstens ook al een jaar niet gezien)
Wel leuk Haha!

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 21:34

ik vind charmed een beetje TE worden
allemaal die onzin erin
slaat 10 x nergens op
maja hopelijk wordt het wat beter
en zeker nu die paige erin zit Koe dat vind ik zon domme doos Vork
xx jen

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 21:52

Die 3 series op een rijtje zijn een beetje teveel van het goede Scheve mond Charmed, buffy en angel allemaal achter elkaar. Er zit niet echt verhaal/moraal meer in. Het gaat alleen nog maar over *Kabeng, Bats Boem* Ik heb gewonnen. Extreme duivel

Ik heb het trouwens ook al een tijdje niet meer gevolgd, daardoor vind ik het ook minder denk ik. Van de 3 series vind ik Charmed nog het leukste, zit het meeste verhaal in (vind ik dan)

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 00:26

Nu, ik vind BTVS het leukst. Ik vind dat er Charmed een hoog ik-ben-superdom-gehalte bevat.

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 00:29

Ik kijk alleen maar af en toe Buddy,maar daar volg ik het al helemaal niet meer ineens....

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 00:30

Clautje schreef:
Ik kijk alleen maar af en toe Buddy,maar daar volg ik het al helemaal niet meer ineens....

uhhh,Buffy Haha!
ik praat teveel met Xono Haha!

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 12:00

ik kijk naar charmend, ik kan er soms wel niet van slapen Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 12:11

XoNo schreef:
Nu, ik vind BTVS het leukst. Ik vind dat er Charmed een hoog ik-ben-superdom-gehalte bevat.

Heeeelemaal mee eens! Haha!
Ik kijk van Buffy de afleveringen doordeweeks en ook die op woensdagavond om half 10.
Woensdagavond kijk ik bijna nooit Charmed, of ik luister ernaar, ik vind het niet echt leuk, maar mijn moeder kijkt het wel altijd.
Ik kijk ook altijd Angel.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 12:36

XoNo schreef:

haha bij Buffy niet wil je zeggen? Die series zijn allemaal even 'dom' maar dat is juist zo gemaakt dat je niet te veel hoeft na te denken terwijl je aan het relaxen bent Haha! Ik vind Dawson's Creek nog altijd het leukste, omdat die serie juist het hoogste reality-gehalte heeft.

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 12:47

ja dawsons creek is het leukste en gilmore girls
maar die heeft nou zomerstop Huilen
maar verder kijk ik ook buffy, soms angel, charmed, alle mc beal, sex and the city, prickly heat en ga zo maar door
boston public vond ik ook wel leuk
maar wat ik al eerder gezegd heb ik vind sommige series TE kinderachtig worden
net zoals in charmed, dan veranderd de een in een hond en dan word er weer een slecht en allemaal van die onzin Frusty
maarja ik blijf het gewoon kijken Haha!
anders valt er niks te doen als bokken en msn en of naar mn paardje
xx jen

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 12:51

ik ben dus een DC fan van t eerste uur. de laatste tijd zakt het wat af, snap er niets van, verhaallijn is vaag geworden (wat moet joey met dawson?)
charmed kijk ik alleen de laatse paar minuten van, omdat ik toch buffy wil zien. ben helemaal spike fan (waar was hij gisteren???).

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 13:40

Daaaaaaaaaaamn! poedersuiker poedersuiker poedersuiker!!!
Gisteren gemist! Huilen Ik was te druk met Feyenoord kijken en vergeten het op te nemen Boos!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 16:19

Een jaar of twee geleden keek ik elke week naar Dawson's Creek. Dat was toen nog op de woensdagavond. Tegenwoordig alleen nog maar op zondagavond om 18.45. Hmm, kwartier vervroegd Frusty
Buffy heb ik nooit gezien, wel heel veel over gehoord.
De meeste (leuke) series zijn tegenwoordig op dinsdagavond. Nu Friends ook al. Denk dat ik volgende week de video maar eens in ga stellen Haha!