) maargoed nou weet ik dus niet wat ik moet vragen, een cd ofzo
ik weet echt niks, maarja als ik een cd vraag is het weer de vraag wélke cd, alle tips zijn welkom!!!!!! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) maargoed nou weet ik dus niet wat ik moet vragen, een cd ofzo
ik weet echt niks, maarja als ik een cd vraag is het weer de vraag wélke cd, alle tips zijn welkom!!!!!!
geeft niet hoor, het idee is lief ja, die hitzone 19 is misschien wel een idee, heeft iemand de cd van within temptation? en is die goed? ow en het hóeft niet perse een cd te zijn, het mag ook iets anders zijn, als het maar geen kleren zijn want die vond mijn moeder niet leuk om te geven 
auk schreef:hahaha, wat moet ik met paardensnoepjes als ik geen paarden heb en niet aan paardrijden doe???geeft niet hoor, het idee is lief ja, die hitzone 19 is misschien wel een idee, heeft iemand de cd van within temptation? en is die goed? ow en het hóeft niet perse een cd te zijn, het mag ook iets anders zijn, als het maar geen kleren zijn want die vond mijn moeder niet leuk om te geven

Ditta schreef:sorry, k dacht dat je misschien zou paard rijden omdat heel veel mensen dat hier doen
maar nogmaals het maakt niet uit hoor
) maar het idee is goed, alleen heb ik er niks aan. Weet iemand van jullie toevallig of ze ergens een hangertje voor aan een kettinkje hebben met een synchroonzwemster eraan? hier in Panningen hebben ze ze nergens (haha wat hebben ze wél in panningen?
) maar alvast bedankt voor de tips, ik zal wel laten weten wat ik nou uiteindelijk heb gekozen, maar de tips zijn nog steeds welkom.
(oke, ik heb een hekel aan stadten, maar hangertjes zoeken is niet echt stadten
)
(nee laat maar, nu draaf ik door
)
Die is niet zo supergroot en dan staan er ook nog 2 van die supergrote konijnenhokken in.

)) oke, niet dat het nodig is
, maar gewoon voor de leuk