wat geven julie op moederdag aan je moeder?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 21:45

ja ik kan me vorstellen dat je op dagen zoals dit je moeder mist!!
dat valt dan extra zwaar.

ik geef een bloemetje lekker simpel Haha!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 21:49

Morgen is het weer knutseldag op de kinderboerderij (iedere woensdag middag) en morgen zal het thema wel 'moederdag' zijn. Ik ga dus maar eens heel actief aan het knutselen morgenmiddag (ipv dierverzorging) En dan maar eens kijken of ik nog net zo creatief ben als vorig jaar Haha!

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 21:59

k geef haar een zakje gehoorzaam heid voor het hele jaar Knipoog

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 22:00

ik geef mijn moeder niks, ze wil niks hebben dus ja dan schiet het niks op, en bloemen kan ik haar niet geven want daar is ze allergisch voor Frusty

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 22:02

Nora, misschien laat maar alsnog gecondoleerd...lijkt me vreselijk om je mams te verliezen! Ben blij dat ik mijn mams nog heb, en dat moet zo blijven Lovers Geldt ook voor paps natuurlijk, maar dat zeg ik wel als er een vraag komt wat er voor vaderdag gekocht moet worden Haha!

Ik heb het cadeautje voor mijn ma allang gegeven. Ze wilde de CD van Celine Dion graag hebben, dus heb hem meteen gehaald voor haar. Geen reden om daarmee te wachten.

Nu verzinnen wat ik voor pa moet kopen Frusty

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 22:31

Ten eerste Nora, nog gecondoleerd en sterke, vooral zondag

tja me mams zit altijd voor de geindure cadeau's op te noemen en als ik dan vraag wat ze echt wil *wat ik kan betalen, kijk een nieuwe auto is leuk... maar voor mij onbetaalbaar Haha! * zegt ze dat ze niks hoeft en blij is met ons en blablabla...
Ach... ga weer eens bij de Blokker binnen kijken,... en kijken voor een leuk tijdschrift ofzo...

voor vaderdag is nu wel makkelijk... hij krijgt bv van mij en me broertje (plus broer en vriendin) een nieuw hoofdstel!
Wel zo handy! Haha!
Neej... iets voor het mennen ofzo...
Zien we dan wel weer!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 23:01

Wij deden altijd een bosje bloemen en een combi ontbijt op bed voor mijn ouders samen, maar dit jaar zijn mijn ouders op vakantie. Dat gecombineerde ontbijt op bed zal dan nu wel op vaderdag worden, denk ik, alleen zit mijn ene broer dan wel weer op zee.

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 23:28

een koffie beker Haha!
3 jaar terug heb ik mijn moeder een beker gegeven met een hondje erop. Is haar favo beker, drinkt ze altijd uit. Vlak voor moederdag ging dat ding kapot, dus wij weer een nieuwe gehaald. Precies dezelde, want die hadden ze nog bij de blokker. Dus mijn moeder had weer een favobeker. Het jaar later ging ie weer kapot, weer vlak voor moederdag. en dankzij blokker Lovers kreeg ze haar favobeker weer terug. Toen issie een jaartje heel gebleven en nu is ie van de week kapot gevallen Bloos
Dus we zullen zien of blokker diezelfde beker nog steeds heeft. Want ze was echt boos toen die beker kapot was, tis echt haar favo beker *LOL* En dat wordt dan gecombineerd met een bos bloemen en een ontbijtje op bed
En ik maak het huis eens schoon Haha!

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 08:46

Een lekker geurtje want ik weet dat ze daar dol op is Lovers

Roxanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 09:34

Mijn moeder hoeft nooit wat maar ik denk dat ik gewoon een lekker geurtje haal ofzo of een doos zeebanket want daar is ze dol op!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 10:35

Zo dat is op zulke dagen extra zwaar Nora. Sterkte hoor.
Het is goed dat je me er even aan herinnert dat het moederdag is Haha! . Nu nog wat verzinnen. Een boek of iets nuttigs doet het meestal wel goed.
Meestal geven we met zijn 6-en (4 kinderen + 2 a.s.schoonkinderen) samen een wat groter cadeau.