Dit alles schiet mij een klein beetje in het verkeerde keelgat. Dat het zo is, misschien, wieweet.
Maar sinds wanneer besluiten we 'dat het de verkeerde kant op gaat met Nederland' en typen we dat neer waarna we op onze kont gaan zitten Jerry Springer kijken of op bokt elkaar lekker neersabelen.
Welke persoon die dit alles roept, zit in de politiek? Wie doet er daadwerkelijk iets om de maatschappij te verbeteren?
Ik denk dat we met zijn allen eens op moeten houden met de schuld van de 'verrotting van Nederland' als een ver van mijn bed show te bekijken. Begrijp me niet verkeerd, dit slaat net zo goed op mezelf.
Wat doen voor de maatschappij? Nee ik ga niet de politiek in (wel een goed idee voor iedereen die het beter denkt te weten dan de politici
) maar bv vrienden aanspreken die op MSN zulke 'PF=rasistische flikker'- berichtjes doorsturen? Aan de kant gaan met je scooter als je op een fietspad rijd waar geen ruimte is om elkaar te passeren als er een fietser aankomt? Onbevooroordeeld door de marokkaanse buurt fietsen? Laten we allemaal ons best doen voor de maatschappij en dit niet alleen af laten hangen van de 'hoge pieven'!