Desiree schreef:Carola, je moet nu eens proberen om normaal te gaan doen. Ineens is alles wat ik zeg overal fout, het is heel duidelijk dat jij niet meer objectief bent. Waar dit op slaat: (ik zal dit speciaal voor jou uitleggen, andere mensen zullen ook wel zonder uitleg begrijpen) ten eerste kan het een verhaaltje zijn dat voortvloeit uit het gebeurde, ten tweede ben ik erg nuchter en vind het erg moeilijk te geloven dat er waarzegsters zijn die kunnen voorspellen, hoewel ik weet dat er meer is tussen hemel en aarde.
Ten eerste vind ik het niet kunnen dat je zo neerbuigend doet tegenover Carola, terwijl iedereen kan zien en lezen dat je op dit moment ab-so-luut niet rationeel meer kunt denken en ook absoluut niet nuchter bent als het over dit thema gaat (en lees het goed: ik beschuldig je niet van domheid, doe jij dat dan ook bij een ander niet)
Het verhaal heb ik op de radio gehoord (denk Noordzee FM, maar ik wil nog wel eens van kanaal veranderen, helemaal als ik in de auto zit en helemaal de laatste dagen) in een interview met een goede vriend van Pim Fortuyn. En dit zijn geen wilde verhalen die de ronde doen zoals je die wel vaker na zulke aanslagen kunt horen en lezen.