Ik ga nu 3 jaar met mijn vriend en nog laten ze me niet met rust...
Toen ik net met hem ging, heeft zijn zusje verhaaltjes over mij verzonnen dat ik vreemd ging en dat ik Frank gebruikte voor zijn geld enzo
Zij kon mij dus helemaal niet, ik had haar een paar keer gezien in de kroeg. We hebben ons aan elkaar voor gesteld en verder kon ik haar helemaal niet.. Wat bleek, Frank zijn zusje spoort niet helemaal, ze is altijd jaloers op andermans geluk en probeert dat dan kapot te maken..
Toen ze erachter kwam dat haar verhaaltjes over mij niet hielpen, en dat Frank zich er niks van aantrok heeft ze iets anders uitgehaald. Ze heeft in de kroeg net gedaan alsof ze flauwviel en gezegd dat Frank wat in haar drankje had gegooid. Iedereen geloofde haar...
Later toen dat weer een beetje bezonken was, heeft ze zichzelf in haar gezicht gekrabt en op een een of andere manier een blauw oog gemaakt. En vervolgens gezegd dat Frank haar in elkaar geslagen had...
En waarom... ik weet het niet, ze spoort gewoon niet..
Ze heeft later weer geprobeerd om via een ander meisje mij en Frank uit elkaar te krijgen, ze heeft dat meisje tegen mij laten vertellen dat ze met Frank naar bed was geweest...
nou weet ik dat dat meisje de laatste is waarmee hij vreemd zou gaan, en ik vertrouw hem..Maar dat is nog niet alles, ik heb ook een rare schoonmoeder..
Frank had vorig jaar een ongelukje gehad met een zaagmachine en toen lag hij even in het ziekenhuis.. zijn moeder zat toen in de wachtkamer aan mijn moeder te vertellen dat ik drie keer zwanger was geweest en abortus had laten plegen... Dit is dus absoluut niet waar, en al was dat zo geweest dan was mijn moeder de eerste geweest die het gehoord had.. Zijn moeder kent mij ook helemaal niet, ik had haar 2 keer gezien..
En vorige maand toen ik en Frank dat autoongeluk hadden gehad, was ze ook in het ziekenhuis en toen heeft ze tegen mijn vader gezegd dat het ongeluk mijn schuld was want ik had voor de grap aan het stuur getrokken. En dat heeft ze door de hele stad heen verspreid
Ze heeft toen ook gezegd dat ik altijd een zootje van Frank zijn huis maakte en dat ik nooit wat opruimde, alles voor Frank liet liggen enzo..
heel raar, maar Frank heeft in zijn eigen huis nooit meer dan de afwas gedaan..Ik vraag me af waar die mensen mee bezig zijn, ze verzinnen dingen over iemand die ze helemaal niet kennen... ik kan hier zo kwaad om worden, tegen mij zeggen ze geen woord. Zijn moeder niet en zijn zusje heb ik ruzie mee dus die al helemaal niet.
Wat zal ik hier nou eens aan doen... hebben jullie tips..??

Ik heb het al die tijd genegeerd en dacht bij mezelf dat ze zichzelf er meer mee had dan zij mij. Mijn schoonzusje (die getrouwd is met de andere zoon) vertelde mij dat zij ongeveer hetzelfde mee heeft gemaakt en was dankbaar dat ik in de familie was gekomen zodat zij met rust gelaten werd. Nu ruim 5 jaar later gaat het wel goed. Ik heb haar nooit vergeven dat ze zoiets flikte bij haar eigen zoon.