d

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 22:30

oooooh Janna, wat schattig!!! Stond Maarten zeker wel even te kijken Verward Doet de poes nou raar? Verd* ze bevalt!!
*LOL* ik zie het al voor me Haha!

Grijze... ik heb ook een grijsje... Lovers

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 00:08

Hé, ik wist niet beter dan dat je geen kat had en nu heb je er ineens 6! Ze zijn wel heel erg mooi, hoor.

De katjes mogen echt niet eerder weg dan met 8 weken en dat vind ik zelf nog wel erg aan de vroege kant. Je kunt inderdaad maar heel moeilijk zien of het mannetjes of vrouwtjes zijn, maar over een paar weekjes is dat wel duidelijk. Dan is het allemaal wat verder uitgegroeid.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 08:58

Ben jaloers. Ik zit al bijna twee maanden naar onze rode poes' haar buik te kijken maar er gebeurt weinig. Ze wordt vaak door katers naar huis gebracht 's morgens (beleefd he) maar helaas....

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 09:08

aaaaaaa wat schattig echt lief die grijze bollies Lovers

Party!!

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 12:06

wat cutie!!!!!
Mijn kat staat nu ook hoog op het punt te bevallen haar buik sleept ze zowat over de hele grond mee en ze miauwt gaat telkens ergens ander liggen en slaapt veel.. en ze eet ook heel erg veel..
Ze is eigelijk uitgerekent op 15 mei maar waarchijnelojk worden ze al eerder geboren..
XXXangel

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 12:16

Carys schreef:
Ben jaloers. Ik zit al bijna twee maanden naar onze rode poes' haar buik te kijken maar er gebeurt weinig. Ze wordt vaak door katers naar huis gebracht 's morgens (beleefd he) maar helaas....

Ik en mn broer enzo de laatste dagen ook heel erg ben echt happy als ze eindelijk is bevallen en de kittens erzijn maar goed als ik zachtjes tegen haa rbuik aanlig voel ik de kittens tegen mn oor en wangen trappen en voel je gewoon kleine pootjes zoooo lief het duurt niet lang meer..
XXXangel

flaim

Berichten: 314
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 16:05

wat een schatjes zeg helaas heb ik er al twee.

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 18:03

janna schreef:
We hebben haar vanaf januari. het is dus hier gebeurd. Ik heb alleen geen idee wanneer ze dan krols geweest is, want dat hebben wij helemaal niet gemerkt. Ik ben benieuwd of ze echt grijs blijven. Dit is wel een heel mooi kleurtje. Ik ga maar eens wat meer info opzoeken over jonge katjes. Ik heb namelijk geen idee wanneer ze bij mammie weg kunnen en zo...


Ik zou zweren dat dat mijn poes is die daar in die doos ligt met haar kittens *LOL*
Afbeelding
Ik denk dat ze op den duur gewoon zwart/wit worden. Met deze jonge katjes was dat ook zo. Ik dacht ook dat ik van die leuke grijsjes zou hebben en ze werden gewoon zwart/wit. Vond ik eigenlijk wel jammer.
Ik vind ze in ieder geval heel schattig Lovers Wacht maar tot ze een week of 5 zijn, dan gaat het hele spul in de rondte rennen Extreme duivel Prachtig is dat om naar te kijken. Veel plezier met het jonge spul.