au au au

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSmurf

au au au

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-02 19:22

ikke ben ziek.. Het begon met een simpele zere keel, toen kwam ik erachter dat mijn klieren ineens wel errug dik waren en nu... nu heb ik ook nog es ontstoken amandelen.. Kan niet zeggen dat dat nou erg fijn voelt of zow.. Kan nix eten, eet al een aantal dagen alleen maar soep en drinkontbijt.. En zelfs dat krijg ik niet op.. Gaat gewoon niet door me strot heen..
DOnderdag was ik naar de dokter en ze d8 dat het ook wel eens pfeiver zou kunnen zijn. Dus wanner de medicijnen die ik nu heb volgende week nog niet aan slaan moet ik bloed laten prikken.. bleeeeeh heb ik echt geen zin in!! Vooral niet omdat over 2,5 week mijn examens beginnen!!! Heb nu dus al een aantal dagen verspild omdat ik egt niet in staat ben om te leren.. zooooo balen gewoon!! Plus dat ik mijn paardje nu ook al een paar dagen niet heb gezien...En het is nog vakantie ook!! Dat is egt het beste moment om ziek te worden, maar niet heus... Frusty

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 19:46

Oef ik leef echt met je mee. Hopen maar dat die medicijnen aanslaan want als je pfeifer hebt ben je er voorlopig niet vanaf.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 20:02

oei....heb precies hetzelfde gehad...en het is hartstikke rottig...

beterschap!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-02 23:14

thx, gelukkig gaat het nu al weer wat beter.. BEn wel net een jojo! Het ene moment heb ik bijna 39 gr koorts en het andere is het gewoon weer 37.. Maar mijn amandelen zijn al weer iets kleiner en mijn klieren zijn ook al minder opgezet. Dus... der is hoop dat ik geen bloed hoef te prikken!!!

Roxanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 10:42

Ik heb dat ook gehad ja.. het is idd geen pretje!!
Je hebt echt het gevoel dat je een super dikke keel hebt en slikken doet ongelovelijk pijn!
Veel Beterschap!