Ik heb laatst ergens iets gelezen over een handige manier om je oorbellen te sorteren. Door ze op te hangen aan een lap ofzow. Het probleem is nu dat ik niet meer weet waar ik het heb gelezen en het dus ook niet terug kan vinden.... Waarschijnlijk stond het in de Fancy. Heeft iemand dit ook gelezen en weet je nog hoe het moet laat het me dan alsjeblieft even weten.
Ik heb 2 stevige, dunne touwtjes gespannen en daar hangen al mijn oorbellen aan. De knopjes oorbellen zitten in zo'n houdertje, waar je ze ook aan koopt, en die kunnen er dus ook aan hangen. Super handig al zeg ik het zelf Ik zal straks wel ff een foto maken, vraag me af of dit duidelijk is
Je kunt ook een mooie fluweelachtige lap stof nemen, daar lintjes op vast zetten zodat je lijntjes krijgt en ze daar over hangen. Makkelijk uitzoeken 's ochtends en het staat mooi op je kamer.
Die van mij bevinden zich ook in, op en rondom een soort Tupperware-doosje. Er komt een dag dat ik een rekje ga lassen, maar tot die dag zal ik elke morgen vloekend naar oorbellen staan zoeken
Ik heb een hele grote spiegel waarop ik van die gekleurde zuignaphaakjes heb geplakt, aan elk haakje 2 pr hang/ringoorbellen.. Staat nog leuk ook! Heb zelf geen knopjes of id, dus dat probleem heb ik gelukkig niet Dit zuignapidee kan natuurlijk ook op bijv je raam/kast etc etc
Ik heb nu gewoon kartonnetje, wat gaatjes in geprikt, en alles er even snel door gedaan. Maar dit is even een tijdelijk oplossing, werd namelijk ook gek dat ik er steeds maar 1 kon vinden! Mooie gelegenheid nu in de vakantie, om iets anders leuk in elkaar te bouwen!