mijn konijn is kwijt...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Boogiegirl

mijn konijn is kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-02 19:44

ik heb net mn knijntjes in een andere ren gedaan, maar foxy(de kleine) was weer eens met fix(de supergrote) aan het vechten en fix deed helemaal nix! maar foxy doet dat best vaak die kattekop, ik straf die dus dus boos te praten en bij nekvel pakken, daarna deed die het weer, ik deed weer hetzelde maar daarna heb ik foxy gewoon een klap verkocht(niet hard hoor) Scheve mond ik heb ze even losgelaten in de tuin, wil ik ze terug maar waar is Foxy? nergens te bekennen Verward
misshcien is ze nu boos op me en weggelopen? Huilen (die is zo klein dat die onder de poort door kan en door het gaas Haha!)

Groetjes-xx- Laura

ohja, en fix is gister wel 4 keer ontsnapt toen ik ze eten ging geven *LOL* wie heeft er nog meer van die ontsnappertjes? Party!!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 19:55

mijne loopt ook elke ochtend los (behlave als het regent, strax word ze ziek, ben ent zo'n bezorgde moeder Haha! ), en is oo zo vaak weggelopen, laat dr gewoon alles zelf uitzoeken,a ls ze honger heeft komt we wel weer Haha!

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-02 19:57

mijne liepen eerst ook elke dag los, maar Fix eet alle planten op de ze tegenkomt dus nu mogen ze niet meer zo vaak los. heb ik een ren gemaakt zodat ze lekker op het gras kunnen, tilt fix die ren op en kruipt eronderdoor Frusty en als ik er iets zwaars op heb zit te in het gras te graven Frusty

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 20:01

Boogie*Girl schreef:
mijne liepen eerst ook elke dag los, maar Fix eet alle planten op de ze tegenkomt dus nu mogen ze niet meer zo vaak los. heb ik een ren gemaakt zodat ze lekker op het gras kunnen, tilt fix die ren op en kruipt eronderdoor Frusty en als ik er iets zwaars op heb zit te in het gras te graven Frusty

staat de ren voor altijd op die plaats of zet je hem er gewoon neer als je de konijnen er in zet? Als hij er voor altijd staat kun je misschien beter wat gaas onder de grond leggen dan kunnen ze er ook niet meer graven Knipoog Party!!

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-02 20:08

get gaat erom dat het gras dan kapot gaat, niet dat ze eronderdoor graven.
ze zitten normaal ook in een ren, maar dan van hout enzo en geen mogelijkheden tot ontsnappen Haha!
maar die waar ik over vertelde is gewoon los van kippengaas

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-02 21:19

ik heb m alweer terug trutje liep gewoon over het gras Verward }>