V6'ers met geschiedenis!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-01 14:44

Ik heb net de onwijs boeiende (not) video over nl's Indie gezien. Jezus wat een mavofilmpje (NOM). En ik zat hier al voor niks aangezien die gast van wisA niet kwam opdagen..gezellie!
Heb wel wat stencils en sh*t van geschiedenis gekregen....en lekker gebokt hier natuurlijk.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 20:50

hier het tel nr van het laks: 020-6381792 van ma tm do van 12.00 tot 17.00 bereikbaar. Weet niet precies of dit ook dé klachtenlijn met examens is, maar dit is iig een nr...
de website is http://www.laks.nl en daar staat vanalles. Ik word maar geen lid, want ik ben nu tch aan het examen doen, dus dan heb ik er niet zoveel aan (neem aan dat ik volgend jaar niet weer op school zit te zwoegen), wel een ideetje voor de andere scholieren: is nl errug goed voor je! kost maar een tientje per jaar... dusseh: doen!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 21:45

bij ons is het echt je komt binnenlopen als je zin hebt...
wat als resultaat is dat k de enige ben die van mn profielklasje (we zijn maar met zn 8n) dr steeds nie is...
nahja BOEIE thuis doek meer dan op school!!!

morgen handtekening dag (moet je handtekening onder je rapport zetten ofzo...) dus k ga dan maar wel n heel daggie... *zucht*

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-01 23:06

Zohee Sharda, klinkt al net zo gemotiveerd als ik. Enige verschil is dat er bij ons gewoon niemand meer komt opdagen.... Party!! en dan ben ik er een keer, is er geen leraar.

Vandaag heb ik dus van 12 tot 4 op school gezeten en eigenlijk alleen gebokt en gekletst (was wel erg gezellig - begin ik een leuke vriendengroep te krijgen, ga ik van die school af.....)

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 11:16

zit k dan...
kom k n x naar school en denk k laat k maar naar nederlands gaan..
nou in de eerste 5 min ben k al weg gegaan... dat wijf zat te zeiken dat k iets moest doen had mn spullen gepakt zou net beginnen toen zei ze dat k nix zat t doen...
toen heb k haar vriendelijk (nahja nie echt eigenlijk) bedankt voor de les en ben k weggegaan....

ik wil best wel werken hoor maar school is het dus nie echt n omgeving waar je ook werkelijk wat doet...
net in kwt bij gepraat met mn vrienden...

hopeloos denk k af en toe over mezelf....

met deze cijfers ga k t examen in (ik mag 1 5 en 1 4 hebben)

ne 6.4
en 8.1
fr 5 (staat vast doe k geen examen in Verdrietig )
wis 4.2
schei 5.5
na 5.7
m&o 6.7
anw 6.8 (geen examen)
ma 7.7 (geen examen)
literatuur 8 (geen examen)