Gisternacht heb ik vaag gedroomd. Normaal blijft het niet zo lang hangen, maar deze droom wel. Ik kan het niet verklaren wat het precies betekend ofzo...
Ik zal ff vertellen waar het over ging, tenminste hetgeen ik er nog van weet. Ik droomde dus dat ik in een trein zat met heel veel mensen. We reden in een superdesuperlange tunnel. En het nare is: we WISTEN dat we doodgingen. We hadden te horen gekregen dat ons in dezelfde tunnel een trein tegemoet kwam, die net zo hard ging als ons. We zouden er finaal op crashen.
En dan gingen we allemaal hartstikke dood.
Al wisten we ook dat dat nog een paar uur zou duren. (Hoe lang was die tunnel dan wel niet???)Maar wij in de trein konden er niks tegen doen. Ik had zoiets van: stop deze trein dan en ga de andere kant op rijden, ik wil nog niet dood, maar ja, dat kon op de een of andere manier niet.
Ik weet niet waarom deze treinen tegen elkaar op zouden rijden ofzo, helemaal niks, maar we zouden deze trein volop raken.
Het was best heel eng. Ik bleef in mijn droom net zo rustig als altijd in panieksituaties, alleen bleef de gedachte maar in mijn hoofd rondspoken dat ik nog niet dood wilde. Ik MOCHT nog niet weg. Ik MOEST een oplossing bedenken. Maar ja, dat lukte niet en ik werd wakker. Voordat we crashten dus. Maar het gaf me wel een rotgevoel. Normaal trek ik me niets aan van dromen en nu vind ik het eigenlijk nog steeds grote onzin, maar ik zou graag willen weten wat sommige dromen, als deze, te betekenen hebben.
Hebben jullie ook weleens van deze freaky dromen gehad? Of juist met leuek gebeurtenissen waarvan je je nog steeds afvraagt wat ze betekenden? Of hebben jullie dromen die steeds terugkomen??? Ik ben erg benieuwd.

maar wat het betenkent?