Pip en Kikje PESTEN MIJ

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Pip en Kikje PESTEN MIJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-02 13:47

Ik ben eruit, al die onverklaarbare dingen aan mijn handen de afgelopen week... Het zijn gewoon Pip en Kikje die mij aan het pippen zijn!

Het zit zo: Pip en Kikje zijn nu al een tijdje van het toneel verdwenen, er zou een Kerstverhaal komen, maar volgens mij is dat er niet echt van gekomen. Ze zijn dus onnoemelijk kwaad op mij dat ik ze zo LINKS heb laten liggen, en dus hebben ze allerlei terroristische pippende acties op mijn linkerhand uitgevoerd. Het begon met de idiote verwonding van het brood aan mijn linkerhand, vorige week zaterdag. Het had allemaal veel erger kunnen zijn, maar ze hebben hun best gedaan hoor! Het is dat ze hun uitmuntende pipkrachten kwijt zijn geraakt in één van de eerste afleveringen, maar anders had ik het niet na kunnen vertellen! Dan had ik hier, hun geestelijk moeder, dus niet meer gezeten. Wat een ondankbare honden zijn het ook! Het wordt tijd voor wraak! Dus bij deze.

Pip en Kikje zijn op hun teentjes getrapt, deel 13 (ofzo?)

Ze werden zomaar door hun geestelijk moeder verlaten. Ze vonden het werkelijk waar geen doen, dus daar gingen ze, knapzak op de rug en lopen maar. Want dat kreng van een moeder was echt een t*ringeind weg gegaan. Na een dag lopen ontdekten ze haar met een autotje voor een bakker. Ha, nu zullen we haar krijgen, zeiden ze tegen mekaar. En ze lieten een stuk brood een actie uitvoeren op haar linkerhand. Daarna strooide Kikje er nog wat van haar ontsteekpoeder in. Omdat hun geestelijk moeder ze werkelijk waar niet zag staan en er dus keihard vandoor sjeesde met haar autotje moesten ze nog een dag lopen om haar thuis te achterhalen. Daar bleek dat het ontsteekpoeder zijn uitwerking niet gemist had, er kwam een lading pus uit om misselijk van te worden. Omdat ze na twee dagen lopen toch wel erg moe waren hebben ze een hele week moeten rusten voordat ze weer een actie konden uitvoeren, maar ook deze 2e actie miste zijn doel niet. Ze schaafde zo haar nagel doormidden, gnagna. Omdat ze nu op volle kracht waren besloten ze om slechts 3 dagen later weer toe te slaan. En hoe! Ze kozen voor een spreiding van de verwondingen, om zo het gebruik van BEIDE handen onmogelijk te maken. Helaas mislukte die opzet, alhoewel ze behoorlijk succes hadden. Ze kregen het voor elkaar om hun geestelijk moeder wel een half uur te laten bloeden uit iets simpels als een ontvellinkje. Helaas was ook deze actie nog niet dodelijk genoeg, sterker nog: ze waren iets te onvoorzichtig geweest en luttele uren later ontdekte hun moeder het verraad en besloot ze hen voorgoed de das om te doen. Ze schreeuwden het uit en wilden dan toch in ieder geval hun laatste pip-story. Ach waarom niet, dacht hun moeder en ze schreef het verhaal. Om ze daarna vervolgens zeer professioneel 2 handgebreide kleurige dasjes om te knopen en ze met een zachte, doch vriendelijke schop onder hun kleine reetjes weer weg te sturen!

Hoewel het soms moeilijk is om je te realiseren dat deze twee kleine krengen wel eens gif in mijn soep zouden kunnen gooien kan ik het ook niet over mijn hart verkrijgen daadwerkelijk hun jonge leventjes te beëindigen, ze zijn eigenlijk heel erg lief en doen geen vlieg kwaad!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 13:50

We want more, we want more, we want more...
Gogogo Laui!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 13:52

Verward wie zijn pip en kikje??? Verward goh, waarom heb ik nou toch het idee dat ik iets heeeeel stoms zeg? Verward hahaha, maar laui, je moet echt een boek gaan schrijven want ik lig weer helemaal dubbel *LOL* *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-02 14:00

Eh, ik heb de vorige 12 afleveringen ook op bokt gezet? Zoek op Pip en Kikje, is allemaal in t najaar geweest volgens mij... Anders zijn er nog verschillende mensen die ze uitgeprint boven hun bed hebben hangen (gok ik zo, gezien hun stalkneigingen). En ik heb ze geloof ik ook nog wel op de compu staan thuis, kan ik ze zélfs nog rondmailen, maar dat doe ik pas over 3 weken als ik weer enigzins tijd heb als ik thuis ben, dus zoek ze eerst maar op bokt op! Schijnheilig

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 14:36

ow oke, thanks (sorry voor de oneliner)

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 14:40

oke, ik ga gewoon alle verhalen van Laui uitprinten en bundelen, dan is het eerste exemplaar van haar boek al binnen...

Wie wil hem bestellen?

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 14:47

jaaaaaaaaa we want more Pipje en kikje.

Ik heb het vorige verhaal toen ook in word gezet in de bus gelezen ZOOOOOO GAAAAAAAAAF.

Dus we wachten Laui. MET SMART Lovers Kwijl .

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-02 15:09

Hm, ik las m net zelf terug en was echt nergens te vinden, behalve onder mijn bureua, maar ja, dat moet je wéten he! Haha!

Enne, ik heb genoeg geschreven om genoeg boeken vol te krijgen, alleen is er nog niet één (schrijve en zegge 0/nul) uitgever die het wil uitgeven. Terwijl het nog wel zo geniaal is Schijnheilig . BTW: sneaky Pniekie... dat gaat mooi niet door, er rust mooi wél copyright op, maar dat had je waarschijnlijk al begrepen he? }>

Ik ga zo maar eens verder denken over een paar leuke P&K anekdotes. Pling Ik ben echt helemaal op dreef, haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 23:00

Oh echt geweldig zeg!!! *LOL* Ik heb Pip en Kikje ook nooit eerder gezien, moet denk ik toch maar eens gaan zoeken...

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 23:02

hahaha weer zo'n verhaal... dat zijn er nu al een stuk of 4 in een week! Je gaat lekker Laui! En trouwens die uitspraak van: "ze pesten mij" ken ik ergens van Schijnheilig Lips are sealed

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 23:05

Tjee, wat heb ik dan toch een saai leventje... Haha!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 00:03

Ik kende ze nog niet, dus ik heb net *met veel plezier* alle verhalen gelezen, echt super zijn ze!! Haha!