Wie heeft er ooit .... deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Wie heeft er ooit .... deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-02 09:41

Neeeeeee !? Niet weer???

Eh, toch wel. En hij is zo mogelijk nog leuker dan alle voorgaande keren! Tong uitsteken

Vanochtend vond ik dat ik mijn fietsband maar even snel op moest pompen. Dus ik 'leen' even mijn zusjes handpompje. Ik pompen, en verrek, hij werkte ook nog Cool . Maar toen vond ik mijn band wel weer goed, dus ik wil hem er even af floepen, zit dat ding opeens MUURVAST. Boos! Haha, nou komtie. Ik wil dus dat ding eraf halen, draaien, trekken duwen, werkte allemaal echt niet. Dus ik denk, weet je wat, ik ruk hem er met grof geweld af Schijnheilig . Yeah right, dus ik zet me schrap en geef een goeie ruk, en idd, hij kwam los en ik schoot met mijn hand keihard tegen de spaken. OUCH Lips are sealed !! Mijn zusje haar pomp teruggegeven, en weet je wat ze zei, het kreng? Gelukkig, hij is nog heel. Dus ik gelijk heel hard en zielig: Maar ik niet! Verdrietig Dus ik had een schrammetje, naja, ik dacht nog: ik ga geen topic starten op bokt, maar ik doe het toch, want het leukste (jaja, lach maar) moet nog komen. Bloos Ik moest daarna nog naar mijn werk fietsen, en ik had natuurlijk gigantisch tegenwind Scheve mond , maar ja, mijn handje was wel ok. Helaas voor mij bloedde het dus weer als een gek! Echt ongelofelijk weer, maar waar. Het heeft serieus waar een halfuur gebloed! Boos! Niet dat ik er wat van voelde, maar het staat nogal raar om met een bebloede hand rond te fietsen *LOL* , maar ja, you can't have it all... Schijnheilig

BTW: als je het 'wondje' (zo mag het niet eens heten) ziet, dan vraag je je af hoe daar zoveel bloed uit kan komen, nu zie je het wondje niet eens meer. En btw2: het is deze keer NIET mijn linkerhand maar mijn rechterhand. Schijnheilig Dus misschien heb ik deze week wel allerlei onverklaarbare wondjes aan mijn rechterhand. En nog btw3: ik kwam er van het weekend achter dat ik me van de week ook gesneden heb aan een stuk papier. Heb ik zo'n 5cm lange richel over de palm van m'n hand (ja, links ja) lopen en ik had het geeneens door! Lachen

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 10:58

Zoals gewoonlijk kan ik de topicnaam aanvullen met: ....ooit zo gelachen en onder zn bureau gelegen? hahah die verhalen van jou altijd! Prachtig! haha de uitdrukkingen en woorden staan allemaal precies op de goede plaats Tong uitsteken

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 11:21

Laui! Weer tover jij een Lachen op mijn gezicht. Door jouw verhalen, voel ik me weer een gelukkig mens; dat soort dingen overkomen mij nou nooit *LOL* Maargoed, zoals Syph zegt, alle woorden en rare uitdrukkingen staan precies op de goede plaats. Je zou een boek moeten schrijven! Pling

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 11:29

Zodra ik een boek in de schappen zie liggen met de titel "Wie heeft er ooit... deel 1 t/m 1001 " koop ik ze allemaal!! Haha!

En ja, mijn gezicht doet weer zeer van het lachen en manlief kwam al aanlopen om het ook te lezen dus je hebt er nog een fan bij *LOL*
Erg leuk om te lezen en alsjeblieft, als er weer wat gebeurd, laat het ons direct weten!!
Dan ga ik je weer toelachen en genieten van je schrijf stijl Haha!