Marktplaats paardenadvertenties?/

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Marktplaats paardenadvertenties?/

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:07

Ik zit net ff te kijken op marktplaats en nou zie ik dat als je bij dieren en toebehoren kijkt, dan heb je paarden friezen en tinkers (daar staan idd alleen friezen en tinkers) en bij paarden overige daar staan de kwpn paarden tussen allerlei vakanties en strooisels enzo?? Is dit altijd al zo?? Vind het maar dom, ja kan dan toch een kopje paarden kwpn maken ofzow???

_Dunja_

Re: Marktplaats paardenadvertenties?/

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:21

tja ze hebben daar geen moderators die verkeerde berichten ergens anders neer zetten.

Maar wat is nou precies je vraag?

LisaMS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:56

Je kunt bij de naam zelf typen wat je zoekt

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 20:11

tjah dat heb je soms, er zijn ook wel eens mensen die hun advertenties ook wel ergens plaatsen waar het ook niet bijhoord, of ze plaatsen ze gewoon bij alle dingen wat met paarden bijv. te maken heeft

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 21:10

Sommigen plaatsen denk ik juist zulke advertenties overal, zodat veel mensen ze bekijken.

Vind het idd wel erg raar dat ze daar geen 'mods' hebben ofzo..

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 22:46

VMR -> AM

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 10:02

vlasta schreef:
tja ze hebben daar geen moderators die verkeerde berichten ergens anders neer zetten.

Jahwel hoor

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 10:10

lilykashmir schreef:
Sommigen plaatsen denk ik juist zulke advertenties overal, zodat veel mensen ze bekijken.

Vind het idd wel erg raar dat ze daar geen 'mods' hebben ofzo..

Nou, ik snap wel waarom ze het laten staan . Voor iedere advertentie in deze rubrieken betaal je 6 Euro, dus Marktplaats vind het vast niet zo erg dat 1 advertentie bijvoorbeeld 3 keer wordt geplaatst (is toch weer 18 Euro).

Een soort 'mods' hebben ze wel, want van mij zijn weleens advertenties verwijderd (in een gedeeltelijk gratis rubriek), omdat ze vonden dat mijn product duurder was dan 200 Euro (wat niet zo was, maar goed).

Alja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 11:24

vind het idd ook wel erg onhandig dat het nu zo is, ook omdat er geen apart stukje meer is voor bijrijders!

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 11:53

bijrijders zijn te vinden onder "diensten" en dan bij instructeurs/verzorgers oid
eerst stond er onder "dieren en toebehoren" idd een apart kopje verzorgers/ruiters oid, veel logischer dan nu!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 08:15

vlasta schreef:

Maar wat is nou precies je vraag?

T was gewoon meer een opmerking, vond het gewoon dom en was me nog niet eerder opgevallen. je zou toch zeggen dat "gewone" paarden er het meest op staan en die staan dan onder overig terwijl friezen en tinkers wel een apart ding hebben en pony's ook...