Wie wint de soundmixshow?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Melissa

Wie wint de soundmixshow?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-02 21:54

Ik vond dat jochie van 12 wel goed zingen,

Wie gaat er volgens jullie winnen?

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 22:05

Die als Jan Smit dus Lachen
Die moest naar huis he, van de arbeidsinspectie. Vind ik eigenlijk best dom, bedoel als ie het nou ewlke dag zou doen, dit is gewoon 1 dagje...

Ik vind Live (dat was het toch?) wel mooi, en die van Alicia Keys ook!
En verder... Ja die Jan(tje Haha!) smit zong ook best goed

Denk dat Live of Alicia wint
Hoop ik tenminste Lachen

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 22:25

Ik heb alleen het begin gevolgt. Ik zou zeggen jantje smit, want die zong best wel goed.
En jah, echt dom dat ie naar huis moet. Zo'n avond beleef je eigenlijk nooit. En morgen is het zondag dus dat keerltie kan uitslapen Haha!

Alicia keys von ik ook wel goed, leek veel

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 22:35

Ja, echt zielig voor dat jongetje, hijs was echt schattig, hihi.
En de echte Jan Smit, wow die is LEKKERRRRRRRRRRR geworden Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl

Ik hoop Dat Ice Queen wint !!!! Die was echt goed, en anders Mary J Blige, ook al leektie niet veel,toch vond ik dr goed Hyper!

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-02 22:44

Die Andre hazes was goed!

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 22:46

Ik vondt within temptation wat minder, ze klonkt niet echt als de echte. Tja hoe moek het uitleggen, de echte zingt met meer passie zalk maar zeggen.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 22:50

ik zit ook te kijken, maar vraag me nie wie er gaat winnen, sommige zijn goed, en anderen lijken helemaal niet!

gr linda

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 00:24

Wie heeft er gewonnen?? Heb het einde niet meer gezien Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 01:25

Alicia Keys heeft gewonnen. Vond ik opzich wel een van de beteren, maar niet de beste. Ik vond Live het beste denk ik.

Ik vind Jan Smit overigens al misselijk, en dat mannetje al helemaal...da achterlijke gedoe dat hij eerder weg moest, en dan nog even Henny gedag zeggen... Boos! Misselijk

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 01:28

Live vond ik ook het beste (heb niet alles gezien...) maar waarschijnlijk ook omdat ik dat nummer wel goed vind Knipoog

Bij Jantje Smit ben ik gaan bokken Lips are sealed

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 12:42

Yeees!
Ik had het goed!! Lachen

Alicia Keys heeft gewonnen en Live is 3e
Da's toch een top voorspelling Haha!

Ik word maar waarzegster ofzo, verdien ik ook nog us wat... Haha!

wazzup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 14:38

ya mischien late reactie Haha! maar ik vond ice queen dus helemaal niet goed die had me toch een bende valse noten !!

en de echte jantje is idd lekker geworden hahahaha
maar dat jochie deed het hardstikke goed man voor een jongen van 12 die ook de baard in de keel krijgt Haha! Knipoog Sigaar

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 15:00

Mijn zus zei dat hoewel ze Jantje smit niets aan vind hij wel het beste leek van allen. Maar de winnaar van de soundmixshow moet een beetje kunnen zingen en het nummer moet nog in de hitlijsten staan of er net uit zijn en moet er ook hoog in gestaan hebben dan win je het van alle andere wat minder populaire muziek ook leken die stemmen beter.
Vond het inderdaad stom dat dat jochie naar huis moest. Die andere mensen mochten nog even extra reclame voor zichzelf maken maar in zijn geval werd het door Henny Huisman even tussen neus en lippen door gezegd.
Jaren geleden had je een nummer van Whitney Houston dat heel lang op nummer 1 stond in de top 40. Een vrouw bij de Soundmix Show deed haar na en zong naar mijn idee echt verschrikkelijk lelijk! Heel erg door haar neus maar dat is een populair liedje dus daar stemmen mensen op.
Moge de beste winnen is hierop niet helemaal van toepassing.
De soundmis show was vroeger bedoeld voor mensen die een bapaald persoon goed koneden imiteren met zang. Tegenwoordig lijken de stemmen vaak niet meer als ze maar niet te vals zingen en een leuk koppie hebben of een beetje op hun 'idool' lijken.... zo zou je dus nooit een blanke Mary J Blidge op het podium zien ook al zou zij het het best doen... Kortom de formule van de SMShow is in de loop der jaren aangepast.
Groetjesss van Jessica!
Laatst bijgewerkt door JessicaG op 29-04-02 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt

* Ellen *

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 16:25

Hoera!!! Alicia Keys heft gewonnen. Party!!
Die vond ik echt onzettend goed. Helemaal perfect! En ze stond zelf ook heel relaxed op het podium. Cool

Rosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 16:29

ohh heeft die gewonnen???ik had de prijsuitreiking niet meer gezien...moest er de volgende dag alweer vroeg uit..heb ze wel allemaal zien zingen maar dus geen prijsuitreiking...ik dacht dat ze allemaal zo enthousiast waren over paul de leeuw?? Verward

* Ellen *

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 17:02

Weet iemand mischien ook de preciese uitslag? Wie 1,2,3,4 enz is geworden?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 17:33

1 = Alica Keys
2 = René Froger
3 = Live
4 = Within Temptation

Enneh..verder weet ik het niet Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 17:37

Ja!
Alicia Keys was ook best goed ja!!!!!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 21:57

Ik heb ook gekeken gisteren. Vanaf 21.15 dan, daarvoor moest ik zelf ff muziek maken.
Ik had twee favorieten, t.w. Within Temptation en Jan Smit. Toen ik Jan Smit hoorde zingen, vond ik het al gelijk het beste lijken. Ik wachtte met spanning af hoe Paul de Leeuw het ging doen, maar die vond ik minder lijken dan in de voorstukjes.
Live vond ik ook wel goed, maar alleen omdat ze zo'n supermooi liedje hadden. Het leek helemaal niet op de echte vond ik.
Alicia Keys heeft gewonnen, maar ik denk niet dat we nog veel van haar zullen horen.
Vanmiddag waren Alicia Keys en Rene Froger bij "Life & Cooking". Rene Froger is er al mee bezig om verder te komen.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 12:00

Clautje schreef:
Ja, echt zielig voor dat jongetje, hijs was echt schattig, hihi.
En de echte Jan Smit, wow die is LEKKERRRRRRRRRRR geworden Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl

Ik hoop Dat Ice Queen wint !!!! Die was echt goed, en anders Mary J Blige, ook al leektie niet veel,toch vond ik dr goed Hyper!

Jan Smit lekker geworden? Ik hoop voor je dat je hem niet in het echt tegengekomen bent, anders heb je echt geeeen smaak!!
wat een nerd!

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 12:09

Over smaak valt niet te twisten Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 12:30

Vond Live bar slecht, snap ook niet dat mensen zo'n artiest na doen, dat is niet na te doen, live is zo goed, iedereen die het probeert zet zichzelf enorm voor aap.

De gene die het meest leek vond ik within temptation. Maar wat al eerder gezegd werd over smaak valt niet te twisten

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 14:00

Ik vond die jongen die Usher nadeed erg goed, maar die kwam helaas niet in de finale.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 14:45

Pipo schreef:
Vond Live bar slecht, snap ook niet dat mensen zo'n artiest na doen, dat is niet na te doen, live is zo goed, iedereen die het probeert zet zichzelf enorm voor aap.

De gene die het meest leek vond ik within temptation. Maar wat al eerder gezegd werd over smaak valt niet te twisten

Ja ik vond Live ook niet zo goed, die zanger van Live heeft een hele aparte stem die je bijna niet kunt nadoen. En dat bleek ook wel Knipoog

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 22:04

pniekepnak schreef:
Jan Smit lekker geworden? Ik hoop voor je dat je hem niet in het echt tegengekomen bent, anders heb je echt geeeen smaak!!
wat een nerd!

Nou, een goeie vriendin van mij hoopt dat ze hem een keer in het echt ontmoet. Ze wil ook eens met hem zingen