en ben begonnen met werken. Ik werk in een supermarkt (jaja de beste van Nederland ook nog
) en ik doe displaysbouwen. Je weet wel, die hoeken van de gangen waar de aanbiedingen opstaan die jullie als klant vaak al mee nemen voordat de kop klaar is
Nouja kreeg vandaag een display met JP Chenet wijn aangewezen (misschien bekend bij sommigen
). Geen probleem, is een wijnkop dus zo gebeurd. Niet dus!
Ik pak een doos en maak hem open, dan pak ik een fles vast en wil ik hem met mijn ene hand optillen en met mijn andere hand ondersteunen... de flessen zijn vol redelijk zwaar dus je moet een klein beetje kracht zetten om ze uit de doos te halen.. Deze fles was echter leeg en ik trok hem er met een rotgang uit, maar in de zijkant zat een gat precies waar ik hem met mijn andere hand wilde ondersteunen!
TJAK!
Gat in mijn rechterringvinger
Het is echt een groot gat! Het bloedde flink en ben naar de klantenservice gelopen waar het ehbo kistje ligt. Even wat jodium op gedaan en een pleister, en ik dacht dat het wel zou stoppen.. Ik liep terug naar mijn wijnkop en wil verder gaan maar toen zag ik dus dat mn hele hand weer onder bloed zat
Snel papier gepakt en er onder gehouden, snel terug naar klantenservice en met een sterielgaasje en wat verband afgebonden, maar zelfs daar ging het bijna doorheen! Gelukkig heeft het wel de hele middag gehouden en heb ik gewoon door kunnen werken, maar het is wel flink irri
ROTFLES! Later trof ik er nog een aan waar de hele onderkant van eruit was... waarschijnlijk hebben ze de elastieken van de rolcontainers te hard vast getrokken waarna de druk op de fles te groot is geworden en het zwakste deel eruit is gesprongen... Nouja toen ik thuis was heb ik het verband eraf gehaald en het was gelukkig gestopt met bloeden. Ik heb er weer gewoon een pleister op gedaan en ik hoop ook dat het nu opgehouden is met al dat bloed..