Wie heeft er ooit... deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Wie heeft er ooit... deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-02 11:43

Jaja, het moest er natuurlijk van komen! Het is gewoon mijn 'hoe verwond ik mijzelf op de meest idiote manieren'-week! Tong uitsteken

Erg leuk is ook deze weer! Haha! Gister wilde ik s ochtends kaas op mijn brood. Dus ik pak kaas en kaasschaaf en schaaf de korstjes eraf. De éne kant ging al zo belabberd dat ik al bijna mijn linkerduim geamputeerd had, gelukkig was het mis. Bloos Dus ik zei nog tegen mezelf: ik moet wel opletten, want straks rits ik natuurlijk mijn nagel eraf. Lachen En ja hoor, het tweede korstje ging al mis (da's snel dacht ik nog Schijnheilig ). Ik schaafde zo de nagel van mijn middelvinger in tweeën. Frusty Gelukkig zat hij nog op zijn plek en was hij alleen ingescheurd Misselijk , dus ik dacht dat het niet zo erg was (de scheur zit tot halverwege mijn nagel en het deed me toch een partij pijn). Dus ik eet mijn bammie (boterham) en ga naar mijn werk. Het ging echt de hele ochtend goed, totdat ik een tijdschrift uit een plasticje wou scheuren. Verward Kennelijk doe ik dat altijd te grof, want ik deed het niet anders dan anders, maar nu klapte ik dus mijn hele ingescheurde nagel om (jakkus) Misselijk Bloos Boos! . Ik vloekte binnensmonds en overzag het drama. Huilen Begon het gewoon keihard te bloeden! Dus ik pleister gepakt, pleister om vinger geplakt en als een echte die-hard (letterlijk de afgelopen week) verder gewerkt. Cool
De pleister heeft het nog lang volgehouden, maar vanochtend vond hij dan zijn Waterloo. Verdrietig Ik ging net zoals vorige week weer brood halen, deze keer was ik er dus op bedacht dat brood nare eigenschappen heeft en dat mijn vingers dat niet leuk vinden. Sigaar En helemaal met mijn pleistertje ging ik het voorzichtig aan doen. Schijnheilig Deze keer heb ik het dus tot huis gered zonder gekke dingen, maar toen ik thuis het brood uit de auto haalde was opeens mijn pleister foetsie! Scheve mond En toen deed mijn nagel dus weer erg pijn (ik heb hem niet afgeknipt omdat ik dan net zo goed mijn vinger helemaal af kan knippen, hij was nl al kort), en ik moest al het brood nog uit de auto en in de ton doen. Ohohoh, wat was ik weer zielig! Schijnheilig Vork Toen maar gauw weer een pleister gepakt en mijn vinger weer dichtgeplakt.

Ik ben heel erg benieuwd wat ik nog meer met vingers, pleisters, wondjes en nagels ga meemaken! Ongelofelijk! En dan te bedenken dat het allemaal aan 1 hand gebeurd is (wondje vorige week is foetsie, gelukkig maar). Ik zou haast zeggen: "Ze pesten mij!" Lips are sealed Scheve mond

sl0wm0ti0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 14:04

Hahaha, dat gaat lekker he!? Tong uitsteken Party!!
Ik heb een keer een hele lap vlees van me hand gehaald, wanneer ik met de kaasschaaf bezig was.
Haha, erg snugger, en errrrrug pijnlijk! En Bloeden joh! Tong uitsteken

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 14:23

Een tijdje terug was er een topic 'cursus omgaan met kaasschaaf'
Ik geloof dat jij je daar ook maar bij in moet schrijven Lips are sealed Haha!
Daar zitten veel lotgenoten maar jij wordt ere lid denk ik!!!
Volgens mij rust er een vloek op jouw... Extreme duivel
Of zal er een voodoo poppetje van jouw wezen bij iemand die jouw verhaaltjes alle keren erg leuk vind om te lezen???
* mega onschuldige blik* Clown }>

HugoBoss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 14:23

ach ik weet hoe het voelt...ik werkte een jaar of twee geleden in de keuken in een hotel en toen was het nogal druk en ik moest 35 kilo aspreges schillen met zo'n dunschiller en ik had er de pest nogal in en toen lette ik ook even niet op en schaafde zo het topje van mijn duim af... Knipoog maar het was zo druk dat ik door moest werken...dus ik met mijn hand de hele dag in het verband en pleisters(nog een uurtje of 10) doorgwerkt en niet meer opgelet. Maar 's avonds bloedde het nog steeds dus ik toch maar even naar EHBO. Konden ze het niet meer hechten of plakken omdat het meer dan 6 uur open was geweest ofzo....dus helemaal in verband en gelijk twee tetanus injecties erbij... Scheve mond dus zo zie je maar...je ben niet de enige die dat soort dingen heeft,...maar ik voel wel hartstikke met je mee hoor... Haha!

Jurga

Re: Wie heeft er ooit... deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 15:16

Laui! schreef:
Ik zou haast zeggen: "Ze pesten mij!" Lips are sealed Scheve mond

Hehe, wie had dat ooit gedacht, ik heb nog wel enige invloed op ons aller Laudie ook nog!!!! *LOL*
Arme arme Lau!! Kusje erop dan maar??? Tong uitsteken

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-02 15:25

Oh, maar dan hebben jullie mijn andere geweldige nagel-story nog niet gehoord! Dat was van de zomer ná Holten, toen had ik mijn duimnagel iets te lang en moest ik dus een hele reddingsoperatie doen (ding was net tot het leven ingescheurd). Daar heb ik een heel topic met foto's van gemaakt hier op bokt (begin sept gebeurd, zal zo ff zoeken). Dát was pas erg! Haha!

Ik denk dat ik hier de komende dagen nog wat bijvijl werk mag gaan doen en de boel flink bij moet houden. En natuurlijk een kilo pleisters verslijten, want die dingen raken bij mij dus áltijd op miraculeuze wijze zoek. Schijnheilig

BTW Chica: ik had bijna op jouw topic gereageerd met: dit heb ik NOOIT, maar ja, dat is dus vrágen om moeilijkheden. En zelfs als je het niet zegt krijg je ze toch! Scheve mond Gelukkig is deze nagel-experience tot nu toe helemaal niet zo pijnlijk, maar het is wel érg typisch. Koe

Voor het geval mensen geïnteresseerd zijn, ik heb toch behoorlijk wat meer (en ergere) nageltopics op mijn naam staan. Uit de oude doos: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=12534
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=13448
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=17238

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 16:03

Ja, die had ik wel degelijk gehoord, heb me bescheurd van het lachen toen.... *LOL*