Ik heb heel de nacht niet geslapen.. kwas bang dat ze mijn kleintje op zouden halen

Gelukkig zat haar lieve snoetje nogsteeds waar ik hem zien wou...
Ze begon metteen te huppelen en te piepen toen ze me zag, erg lief.
Ons mam vond haar heel erg lief. Ons pap zag eerder al die extra krassen op de nieuwe parketvloer, maar das zijn probleem

We hebben haar even mee naar buiten genomen maar ze was gigantisch bang. Ze kan nog echt helemaal niets... De riem vind ze wel erg leuk maar als ze daaraan mee moet lopen wordt het minder

Maar ik heb er de volste vertrouwen in dat dat in een gezinnetje allemaal goed komt.
Maandag gaan we terug met onze hond. Ook een teefje. Een boxer van 7 jaar. Even kijken of het daarmee klikt want als teven elkaar niet uitstaan wordt het flink vechten..
Als Cimba en Baila (waarscheinlijk wordt de naam anders want ons mam vind Baila niets
) goed met elkaar overweg kunnen wordt ze van ons!!!Alleen nog hopen dat de vorige eigenaar haar niet nog komt halen...
Maar volgens de eigenaresse zal dat niet gebeuren
Hieronder 2 fotos van mijn kleine droppie.
! Als je je boxer en die kleine op "neutraal" terrein met elkaar laat kennis maken, gaat het meesta wel goed hoor! Ik wens je veel plezier met d´r! (ik vind "Baila" trouwens wel een lieve naam!)
).
Wat ik ook lief vind is Chiara of Kiani, vind ik ook goed bij Cimba passen!