Sinds 3 maanden is mijn vriend namelijk begonnen met snurken en het lijkt eerder meer dan minder te worden. En dat is super irritant, ik weet dat hij er niks aan kan doen maar als je vanaf 2.15 wakker ligt en overdag het megadruk hebt word ik zwaar gefrustreerd.
Hij maakt snurk geluidjes uit zijn neus en het maakt niet uit of hij op zijn zij, rug of buik ligt. Ook maakt het geen verschil of hij wel of geen wijntje op heeft of laat heeft gegeten.
Hij snurkte bijna nooit alleen op vakantie in Italie vorig jaar heeft hij bijna heel de week gesnurkt
. En nu snurkt hij dus bijna elke nacht en zo dat ik er wakker van schrik.Ik zit te denken aan een allergie of hooikoorts want 's ochtends heeft hij vaak even een loopneus en overdag hoor ik hem nogal eens "snuf snuf" doen. Maar kan je opeens gaan snurken door een allergie of zouden zijn amandelen er uit moeten.
Hij heeft nog geen zin om naar de dokter te gaan maar ik denk dat ik hem daar binnenkort tch wel heen krijg aangezienik hem nu steeds maar wakker duw en hij dus ook niet meer eenecht goede nachtrust heeft.
Iemand tips?
Laat hem dat maar niet horen, dan wordt zijn ego nog te groot
. Death-Squad
.