Even later komt er vanaf de andere kant een man aanrijden in de auto en die gaat bij dezelfde auto staan wachten als ik maar dan vanaf de andere kant.
De auto waar we allebei op stonden te wachten was klaar en ik ga dus naar de pomp toe omdat ik eerder was dan de man...
Die man draait ze raampje open en schreeuwt dat hij eerder was en dat ik geen fatsoen heb omdat ik aan het voordringen was.
Ik bleef gewoon staan en zei dat ik eerder was, mensen die achter me stonden zeiden ook tegen de man dat ik eerder was en dat hij niet zo raar moest doen..
De man bleef volhouden dat hij eerder was en rijd zo tegen de voorkant van mijn scooter aan, en schreeuwt dat ik achteruit moest gaan... ik deed dat niet. Die scooter was aan de voorkant al stuk, maar nu kan ik dat op hem verhalen
De man reed in een bedrijfsauto waar de bedrijfsnaam + tel. nr opstond dus ik heb het tel. nr. genoteerd en de naam van het bedrijf. We hebben de man gebeld en nu gaat hij ervoor zorgen dat zijn verzekering onze schade (die we eigenlijk al hadden, maar dat weet hij niet) betaald
Wat een maffe mensen bestaan er ook op de wereld, ik lach me achteraf rot natuurlijk ik maak er mooi gebruik van...

Nou beter toch!