Het voorportier van mijn auto, helemaal ondergekrast. Nou, je kan je voorstellen dat mijn dag gelijk goed vergald was. Ik, die altijd zo zuinig op het autootje is. Altijd ruim parkeren, niet bij karretjes enz enz.
Nou heb ik nog het ´geluk´dat het een leaseauto is en ik dus alleen een eigen risico moet betalen, maar dan nog!
Als je toch per ongeluk met een voorwerp of een karretje een auto beschadigd, dan heb je toch het fatsoen een briefje onder de ruitenwisser te doen? Dat lijkt me toch niet meer dan normaal. Maar nee, er wordt gedacht, ´ach het is mijn auto niet, wat maakt het uit´.
Van zulke mensen walg ik dus echt, bah!
, idd gewoon a-sociaal gedrag
, l*llig voor je hoor!
), gebukt dus, van buitenaf slecht te zien dat er nog iemand in zat. Reed er een vrouw met een volle boodschappenkar vol tegen m'n portier aan! Lekker lomp! Beetje stuurproblemen ofzo. Flinke schade ook, putten en krassen, en ze wilde gewoon doorlopen want ze dacht dat niemand het gezien had. Dus ik uitstappen en vriendelijk doch zeer direct vragen wat ze dacht daaraan te gaan doen en of ze wel vaker doorliep na dat soort geintjes. Ontkende ze het ook nog! Lomp wijf! Hele rel op het parkeerterrein natuurlijk, mensen die zich ermee gingen bemoeien, maar allemaal aan mijn kant stonden }>
) Uiteindelijk is het een verzekeringskwestie geworden en is de schade hersteld en betaald, maar voor hetzelfde geld had ik het dus niet gezien, was ze doorgelopen en had ik het uit m'n eigen zak kunnen betalen.